Forgiveness and projects

image

Hey guys! Wauw, lang geleden dat ik eindelijk weer lekker kon typen. Er ie zelfs al een paar weken geen ‘My week captured. Sort of.’ online gekomen.. 😦 (willen jullie btw dat ik dit inhaal?). Geen posts, dus niks nada noppes qua outfits, blablaverhalen, tags, mwcso of wat dan ook van deze kant van het front. AND I MISS IT.


Reason: gewoon simpelweg echt geen tijd. School houdt niet van m’n blog denk ik, ik krijg gewoon zoveel huiswerk op dat ik niet meer kan bloggen. Ik heb allerlei presentaties, pta’s, oefenexamens en al die shit. Kortom, naast HEEEEEELP, geen tijd. Geen tijd voor bloggen, foto’s maken, filmpjes kijken en artikelen lezen. Shit. Ik wil namelijk niet van die halfgebakken worst-artikeltjes posten. Ik geloof niet dat dat een uitdrukking is. Maar laten we dat vandaag vergeten. Anyway, ik wilde erg graag dat jullie dat even zouden weten. Ik ben er nog, still alive enzo, maar even stilte van het thuisfront. Volgende week is het hopelijk wat rustiger, I’ll be back! Liefs

6 comments

  1. Claire β™₯ · oktober 5, 2015

    Succes met alles! Hopelijk is de rust over een paar weken weer terug πŸ™‚

  2. mabeliasophia · oktober 12, 2015

    coole foto! om je alvast een eindje op weg te helpen heb ik je genomineerd voor de liebster award… succes xxx

  3. Laura · november 3, 2015

    Hoi Manon!
    Zou je me misschien kunnen vertellen hoe je de bloglovin button op je wordpress blog kunt krijgen?

    Liefs, Laura

Geef een reactie

