OUTFITS MET WITTE ALL STARS / DEEL 3

Dit was dan de derde outfit die we fotografeerden, en op dit punt begon mijn buurman die met zijn heg bezig was ons wel een klein beetje raar aan te kijken toen ik voor de derde keer in een andere outfit voorbij kwam waggelen. Weet je, ik kon het me goed voorstellen. We gingen al door de voordeur in plaats van de achterdeur om niet echt precies langs hem heen te moeten, maar het mocht niet helpen. Hij keek nog steeds raar. Wat resulteerde in een enorme lachbui, wat voor hem niet echt hielp met het vreemde kijken ofzo. Hmm. Actie reactie noemen ze dat toch? 😉 Goede middag was dat. Die ‘shoot’ moest overigens ook nog eens heel erg snel, omdat het begon te regenen. Great. Dus dat was in 3 minuten zoveel mogelijk op het knopje van de camera drukken, ik stond daar maar een beetje nep te grijnzen, en dat was dat. En halverwege kwam ik er ook nog achter dat ik een topje aan had onder het witte hempje waar letters aan de onderkant (binnenkant) stonden, en dat het randje omgedraaid was waardoor dat dus zichtbaar was. En ook op foto’s stond. Ja, leuk.

Ik kocht deze broek een tijdje terug bij de Primark. De kimono ook trouwens, maar even over de broek. Ik draag hem echt bijna nooit, dat vind ik best wel jammer, maar ik weet gewoon niet goed wat ik erbij moet dragen. Heeft iemand tips behalve de ‘saaie’ combinaties als wit, donkerblauw, zwart en spijker? Ik vond het met deze combinatie in ieder geval wel heel leuk staan. Het blousje heb ik ooit eens van mijn tante gekregen, en ik vind hem bij de hals zo schattig met dat kant-achtige randje! De kimono vind ik ook heel erg leuk. Simpel, maar misschien juist daardoor wel leuk! Ik wil even een shoutout geven naar de oorbellen die je op de laatste foto ziet. Ik heb deze gekregen van een vriendin en ik vind ze zo onwijs leuk! Ik draag bijna nooit meer hangers, maar deze draag ik best veel. Het kleurtje vind ik gewoon heel erg leuk, en ze wegen echt haast niks waardoor je niet het gevoel hebt dat je oren uit elkaar worden getrokken. Ook fijn.

DSC_6078 DSC_6085 DSC_6087 DSC_6090 DSC_6097 aDSC_6103

CONVERSE ALL STARS Shoes PRIMARK Jeans, kimono H&M Top HEMA Earrings  ERNEST Watch ZAG  Bracelet

3 comments

  1. alldayshannon · september 23, 2015

    Leuke outfit!

  2. laura · oktober 14, 2015

    ziet er leuk uit! X Laura http://www.mixtfashion.com

Geef een reactie

