My week captured. Sort of. #26

Oke, first of all: Ik heb bijna geen foto’s van deze week. Vergeten ofzo. En verder was het ook gewoon niet boeiend. Maar het is wel een special edition, want we beginnen bij zondag (gister) en eindigen bij vorige week. Vreemd. Maar toch. Ik moest naar het ziekenhuis, at veel lekkere dingen, ging shoppen en had gewoon school.

image

Yay, selfie met mn nieuwe jurkje die ik zaterdag kocht. Sommige mensen zullen het een bloemetjesgordijn vinden, maar ik vind hem leuheuk. Komt nog wel voorbij!

image

Mijn nieuwe laarsjes kwamen ook binnen, ik ben fan! Wel vreemd lopen, met paar cm hak in plaats van gympjes!

image

Macdonalds 😍😍. I love it

image

Shoppingtime!

image

Oef, dit is zo lekker! Risotto.

image

Outfitje.

image

I scream for ijsjes enzo. Daar hoort een ander vervolg bij haha.

image

Boris had geen zin in selfies.

image

Outfit.

image

Zo worden ziekenhuisbezoekjes leuk! 🙂

Komende week wordt waarschijnlijk niet boeiender, maar ik zal mn best doen voor meer foto’s haha. 😉 liefs!

Geef een reactie

