OUTFITS MET WITTE ALL STARS / DEEL 2

DSC_6072

Jullie hebben een tijdje terug kunnen zien hoe ik mijn witte all stars in een outfit combineerde (hier: KLIK), en je las in die post ook dat ik hier een kleine serie van maak van vier outfits. Vandaag is het tijd voor de tweede outfit! Ik ben een onwijs grote fan van babyblauw, mintgroen en meer van dat soort kleuren. Ik heb ze niet heel veel in kleren, volgens mij alleen maar in een jurkje, jasje, rokje, topje en sandaaltjes. Oke, dat valt nog wel mee met dat weinige. Never mind. Ik heb het nog veel meer in mijn kamer. Ik heb als ondertonen zeg maar (het is wel weer duidelijk dat mijn roeping niet als binnenhuisarchitect is) grijs, wit en zwart, met highlights van babyblauw en mintgroen. Ik vind het nog steeds leuk πŸ™‚ Als het opgeruimd is in ieder geval πŸ˜‰ Babyblauw vond ik altijd heel erg mooi staan bij blonde mensen, maar op de een of andere vreemde manier dacht ik dat het mij niet stond. Nou, dat valt dus uiteindelijk wel mee, want van dit topje ben ik onwijs fan!

Ik heb deze top gekocht van de Vero Moda. Dat vond ik wel leuk, want hij voelt echt wel een klein beetje luxe, maar dan voor helemaal niet heel veel geld. Dat zijn de deals waar ik van houd πŸ˜‰ Zou vaker voor moeten komen, hihi. Er zit een bloemetjespatroon is, met gaatjes gemaakt, maar onder het bovenste gedeelte van de top zit een ondertopje eraan vast van een soort satijn, in dezelfde kleur. Dit maakt het dus heel erg mooi. Om de top het beste uit te laten komen vind ik het leuk om dat de enige echte kleur te laten zijn in de outfit, vandaar dat ik er een zwarte broek en een wit vest bij draag. See for yourself. πŸ™‚ Ik maak trouwens altijd met mijn buurmeisje (die ook de rol van beste vriendin vervult) foto’s, zij is altijd zo lief om foto’s te maken πŸ™‚ SHOUTOUT! Bedankt dat je samen met mij dealt met alle rare blikken die we toegeworpen krijgen als we weer eens midden op straat staan. ‘formal handshake’

DSC_6012 DSC_6054 DSC_6056 DSC_6062 DSC_6063 DSC_6071 DSC_6072

CONVERSE ALL STARS Shoes VERO MODA Top NEW YORKER VestΒ  PIECES Jeans ERNESTΒ  Watch SIX Pearls ZAG Bracelet

8 comments

  1. fleursophia · september 9, 2015

    Wat een super leuke outfit en mooie sieraden heb je om!! Liefs!

  2. Christine · september 9, 2015

    Wat een leuke outfit! πŸ™‚
    xoxo
    Christine
    http://www.thenewpersonalassistant.com/

  3. Christa · september 10, 2015

    Awhh love youu😍 Ik doe het met liefde hoor poepie😘 *formal handshake back*

  4. Marsilabu · september 12, 2015

    Super mooie foto’s! πŸ™‚ Welke camera gebruik jij?

Geef een reactie

