My week captured. Sort of. #23?

Zo, dat was volle schoolweek 1 dan weer! Was direct al weer heel gezellig met terrassje, feestje en Ben&Jerry ijs op school:)

image

Maandag na school besloten we spontaan met wat vrienden een terrasje te pakken, was echt heel gezellig!

image

Outfit van maandag, allebei van de stradivarius!

image

Dinsdag outfit! Allebei van Vero Moda geloof ik.

image

2 vriendinnen en ik hadden 2 tussenuren, dus haalden we ijs en pepernoten. Dat zijn echt de leukste dingen 🙂

image

Na school ging ik met mijn moeder gezellig in een cafeetje wat drinken, ik had een espresso met chocoladeschuim. Met suiker. 😉 Ik moet nog even leren koffie te drinken;)

image

Supermooie lucht! Ph. Credits: Christa 🙂

image

Worteltjes eten haha, konijn is mijn tweede naam.

image

Outfit van donderdag! Allebei van H&M geloof ik. Ik droeg trouwens onder alle outfits all stars.

image

Pannekoeken mee naar schoool 🙂

image

Heuu, deze week is hntm weer begonnen! Wie is jouw favoriet?

image

Nieuwe lay out, wat vinden jullie ervan?

image

Minifeestje, want mn zus heeft een huurhuis gevonden 🙂 Was leuk!

image

Supervage foto, maar zaterdag had ik een onwijs gezellige verjaardag, dus moest toch nog even in het rijtje van foto’s 😉

image

Outfit van zondag. Rok is van Vero Moda, verder geen idee  😉

image

Boris besloot dat hij op de bank mocht. 😉

image

Ghehe. Joggingbroeken zitten gewoon fijn 😉

Vanaf nu plaats ik (sowieso tijdelijk, om te proberen) mwcso op maandag!

4 comments

  1. hanneverleysen · september 7, 2015

    Je nieuwe layout ziet er echt heel goed uit! En wat een fijne week heb je achter de rug, zeg! Vind het altijd leuk om dit soort posts te lezen 🙂

    • manonvanbochove · september 7, 2015

      Thanks! 🙂 Ja, was onwijs leuk 🙂 Haha, grappig, ik vind mijn weken over het algemeen niet zo boeiend 😉

  2. irisjosephine · september 7, 2015

    Leuk die lange rok! En wat een leuke hond aaaah

Geef een reactie

