LIEBSTER AWARD

Hey there! Ik kreeg een paar weken geleden een mailtje van Hanne dat ze me had genomineerd voor de liebster award. DANKJEWEEEEL! Goed.  Naast het kleine puntje dat ik niet wist wat het was (shame on me, sorry), vond ik het sowieso wel onwijs leuk dat ik was genomineerd voor een award! Echt niet overdreven, ik heb een gilletje geslaakt. En ik ben niet zo van het gilletjes slaken. 😉 Wat nu dus de bedoeling is, is dat ik 11 vragen ga beantwoorden die Hanne heeft gemaakt, dus dat ga ik eerst maar even doen. Of nouja, even.. 😉

1. Als je één dag van je leven zou mogen herbeleven, welke zou dat zijn?
Ik denk dat dat op dit moment ‘het tuinfeest’ zou zijn, waar jullie al heel erg veel van hebben kunnen lezen. Als je ouder wordt, zijn dat misschien van die schattige dingen als de dag waarop je verkering kreeg of trouwde ofzo, maar die dagen zijn nog niet echt aanwezig bij mij 😉 Ik vergeet dingen heel erg snel helaas, en deze dag herinner ik me nog wel heel goed, dus dat is zeker een favoriet. Ik was met heel veel mensen van wie ik houd (om toch nog een beetje sentimenteel te worden) en ik was gelukkig. Ofzo. Daarom dus 🙂 Ja, geweldige dag was dat!
2. Wat is de laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan?
Ehm. High school musical 2 hahaha. Met 2 vriendinnen keek ik deel 1, omdat we vonden dat we ons geheugen op die geweldig goeie films maar weer eens op moesten frissen, en toen besloten 1 van de 2 vriendinnen en ik een paar dagen later deel 2 te kijken. Ik blijf ze leuk vinden 🙂
3. Wat is jouw levensmotto/wat is jouw favoriete inspirerende quote?
Fall down 7 times, stand up 8. Ik wil krachtig in het leven zijn, sterk zijn en doorgaan.
4. Als je eender welk dier zou mogen kiezen als huisdier, welk zou het zijn?
Ik heb een geweldig lieve hond, Boris, en ik zou hem niet willen ruilen. Hoewel een babyolifantje (als dat zou passen en hij/zij klein zou blijven) ook wel awesome zou zijn. Hoe cute zijn die?!
5. Ben jij tevreden met je naam, of zou je liever anders heten?
Ik vind mijn naam opzich prima, maar ik heb altijd een vreemde liefde gehad voor namen als Sophie en Lisa. Dus misschien wel 1 van die. Hoewel ik ook wel weer blij ben dat ik een naam heb die niet bij 1 op de 10 mensen voorkomt 😉
6. Wat staat er helemaal bovenaan je wishlist?
Op dit moment eigenlijk niks! Wauw, dat ik dat nog eens zou zeggen 😉 Ik vind een Daniel Wellington horloge wel heel erg mooi, maar of ik hem nou echt wil hebben? Als het over niet-materialistische dingen gaat wil ik graag mijn diploma halen dit jaar.
7. Wat heb je deze nacht gedroomd (of gewoon de laatste droom die je je kan herinneren)?
Dromen herinner ik me nooit heel lang. Wel als ik wakker word, maar een paar uur daarna niet meer, heel vreemd. Er zijn nog 2 dromen die ik me wel kan herinneren, 1 die ik absoluut niet wil beschrijven omdat ik er nog steeds plaatsvervangende nachtmerries van krijg, en de andere droom was een absoluut niet boeiend gesprek met een jongen van mijn school haha. Ik droom wel heel erg vaak over de persoon met wie ik het laatste heb geappt, hebben jullie dat ook?
8. Hoe voel je je op dit moment?
Aaah, wat een lieve vraag! Ik voel me knus. Kan dat? 😉 Het is bijna 10 uur en hartstikke donker buiten, en ik zit hier lekker op de bank in m’n joggingbroek en dikke vest met een kop thee en kruidnoten (hartjes) blogs te schrijven. Ideaal toch? Heerlijk dagje was het ook vandaag, fijn is dat!
9. Met welke blogger zou jij graag eens samenwerken?
Ik denk óf met Teske óf met Jiami. Met Teske omdat ze gewoon echt onwijs goed is, en me echt een leuk en lief persoon lijkt en ik denk dat ik heel veel van haar zou kunnen leren. En met Jiami omdat ze nog zo jong is en al zo onwijs veel heeft bereikt in haar leven. En ik denk dat zij ook een superleuk meisje is. Verder zijn de technieken van hun allebei gewoon heel erg goed, en denk ik dat het een geweldige dag zou opleveren.
10. Wat is je favoriete foto van jezelf en waarom?

image

Deze denk ik. Helemaal niet de mooiste ofzo, maar dit was op het tuinfeest, en met mijn alleralleraller (slijmslijm, krijg ik nu chocola?:*) beste vriendinnetjes! Ik ben heeel blij met hen en we hadden gewoon heel veel lol, was top. ❤

11. Wat was je favoriete speelgoed toen je kind was?
Ik vroeg dit even aan mijn moeder, want zoals ik al zei vergeet ik heel veel, en ging ervan uit dat het barbie’s zouden zijn, maar mijn moeder zei dat ik een groot fan van mijn babyborn’s was. Meerdere ja 😉 Ik had er zelf een, en ik had die van mijn zus ook toegeëigend haha. Waarschijnlijk vond ik dat beter zodat ze samen konden spelen ofzo. En verder had ik echt een overload aan kleertjes, en bedacht ik echt de meest vreemde situaties voor mijn schatjes. Heerlijk, dat onbezorgde kinderleven. ^
De 11 vragen die ik heb bedacht:
1. Wat is je guilty pleasure?
2. Wat is je meest favoriete kledingstuk wat je ooit gehad hebt?
3. Wie is jouw grootste voorbeeld en waarom?
4. Wat vind jij zelf jouw allerbeste/-leukste blogpost?
5. Waarvan zou je, als misselijk en zat ervan raken niet bestond, dagen kunnen eten?
6. Welke serie zou je bingewatchen/heb je ‘ge bingewatched’?
7. Gebruik deze vraag om jouw favoriete persoon een shoutout te geven!
8. Als je verrast kon worden door iemand met iets, waarmee zou je dan verrast willen worden?
9. Hoe ziet jouw droomdag eruit?
10. Met welke schoenen heb jij het meest meegemaakt in je leven?
11. Als je een speciaal talent kon hebben, wat zou je dan willen?
De 5 superleuke bloggers die ik nomineer zijn:
1. Loes, van LOESBLOGT
2. Emma, van EMMATHINGS
3. Femke, van SAXANDTHEPRETTY
4. Elke, van MYBLONDESMOOTHIE
5. Arjanne, van ASKYFULLOF-STARS
(Ik weet niet of jullie hem al ingevuld hebben, anders zijn jullie uiteraard vrij om zelf te weten of je hem nog een keer invult of niet ;)) (De blogs hadden op het moment dat ik de blog schreef 200 of minder volgers, het kan natuurlijk dat er volgers bij zijn gekomen in tussenliggende dagen)
THESE ARE THE RULES:
1. Bedank en link naar de persoon/blog die je genomineerd heeft.
2. Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door degene die je genomineerd heeft.
3. Nomineer vijf andere bloggers en link deze (200 volgers, of minder).
4. Stel iedere genomineerde op de hoogte van hun nominatie.
5. Maak een vragenlijstje van elf vragen voor de genomineerden.
2 comments

  1. hanneverleysen · september 9, 2015

    Wat een leuke antwoorden! Baby olifantjes zijn inderdaad enoooorm cute ;D En ik moet ook nog eens naar High School Musical kijken denk ik; is al veels te lang geleden!

Geef een reactie

