OUTFITS MET WITTE ALL STARS/ DEEL 1

Ik denk dat mijn witte lage all stars wel echt een van mijn allerbeste aankopen ooit is. Sowieso mijn allerbeste schoenenaankoop. Ze combineren gewoon echt o-ver-al bij! Ideaal. Toen ik ze net kreeg was ik daar eigenlijk nog niet zo zeker van; kon je gympen wel onder rokjes combineren, stond het niet een beetje te stoer bij sommige outfits, had ik niet teveel kleren waar alleen ballerina’s leuk bij waren? Ondertussen ben ik erachter gekomen dat ik persoonlijk all stars onder rokjes en jurkjes, en dan vooral onder skaterskirts echt heel erg leuk vind (natuurlijk is niet iedereen het daarmee eens, maar who cares, toch?) en dan ook superveel draag, net dat extra tintje stoer juist leuk is en heel erg mee valt en ik zeker niet teveel kleren heb waar alleen ballerina’s leuk bij zijn. Ik heb ondertussen net een paar weekjes terug mijn vierde paar all stars gekocht, en ook dit paar heb ik al heel erg veel gedragen. Een paar maanden geleden (echt nog voor de vakantie haha, de foto’s waren verloren gegaan en het leek alsof ze niet online gezet konden worden tot het opeens wel goed ging een paar weekjes terug) heb ik drie outfits gefotografeerd, alle drie toevallig met mijn witte all stars, en op het strand in de zomervakantie heb ik nog een paar foto’s met de bewuste witte (eigenlijk zijn ze niet echt wit meer, maar dat feit negeren we maar even) schoentjes. 4 outfits dus, 3 met broek, 1 met rok. Gek, want ik draag ze haast nog meer met rokjes. Anyways. Hier komt outfit nummer 1!

Ik vind deze outfit echt heerlijk. Het blousje is echt zo’n oversized, bohemian achtig dingetje waar je je lekker vrij in kan bewegen en je je nergens zorgen over hoeft te maken. Hij is aan de voorkant wat korter en aan de achterkant wat langer, wijd dus, inclusief wijde mouwen, en met een soort v hals met knoopjes gesloten zoals jullie kunnen zien. Ik draag hierbij een stretch broek van Pieces, wat absoluut mijn meest favoriete broek is. Hij zit gewoon heel erg lekker, heeft dus echt veel stretch, sluit netjes aan en is zwart. Pluspunt! Simpele sieraden, net als nogal vaak πŸ˜‰ Fijn outfitje!

DSC_6032 DSC_6015 DSC_6026 DSC_6022 DSC_6024 DSC_6017 DSC_6037 DSC_6039

CONVERSE ALLSTARSΒ Β Shoes H&M Blouse PIECES Jeans ERNEST Watch PRIMARK Necklace HEMA Earrings

4 comments

  1. xgraciously · september 3, 2015

    Mooie outfit! Xx

  2. Claire β™₯ · september 4, 2015

    Ik vind de ketting echt onwijs leuk πŸ™‚

Geef een reactie

