My week captured. Sort of. #21

Deze week begon het echte leven weer, haha. Op woensdag moest ik weer naar school. De eerste twee dagen deed ik nog heerlijk rustig aan, laatste dingetjes voor school doen, nog even heerlijk high tea’en met mijn moeder en toen weer naar school! Vrijdagavond heb ik nog gezellig wat met vrienden gedronken en zaterdag blogde ik de hele dag zodat ik door de weeks weer eens posts online kan zetten 😉

image

Lief schatje. Hij keek zooo lief van achter dat raam hihi.

image

Heerlijke high tea!

image

Op de avond voor school stuurden mijn vriendinnen en ik elkaar allerlei foto’s met outfits haha, we wisten zoals altijd niet wat we aan moesten trekken. Dit was een van de opties!

image

Dit was wat het uiteindelijk werd met mn nieuwe blauwe all stars. Ik ging voor de blauwe tas trouwens.

image

Hipsterknotje. Wat ik uiteindelijk niet droeg, trouwens. Typische Manon actie.

image

Na de eerste schooldag was ik gesloopt, don’t ask me why, dus de rest van de dag lag ik lui op de bank.

image

TEATIME.

image

Mooooie lucht!

image

Ik moest even naar het ziekenhuis, maar zo werd het toch wel een leuk bezoekje 🙂

image

Bloggen!

image

Heerlijke lasagne. Hoewel het nu wel net wat minder favoriet is nu mijn moeder wat vaker ‘echte’ heeft gemaakt haha, too bad.

Hoe was jouw weekje?

One comment

  1. ItsCstyle · augustus 31, 2015

    Hey een tijdje terug heb ik je genomineerd voor de versatile award. xx

Geef een reactie

