My week captured. Sort of. #20

Goodmorning! Sorry dat ik een dag te laat ben met mwcso. Ik voelde me gister niet zo goed, dus besloot dat ik hem maar een dagje later zou plaatsen aangezien ik me pas ’s avonds weer beter voelde. Het was een heel leuk weekje met veel dingen met vriendinnen! School is nu weer heel dichtbij, maar deze complete laatste vakantieweek was echt heel leuk!

image

Maandag op dinsdag ging ik in Ede slapen met 2 vriendinnen, het was echt onwijs leuk! Het was wel vooral eten, chocoladefondue, chips, tucjes, Ben&Jerry’s cookiedough ijs (ohmyyy, ik ben serieus verliefd op dat ijs) en kipnuggets. Oef.

image

De volgende ochtend gingen we ontbijten bij de La place. De keuze was niet zo ruim, maar toch leuk en wel lekker! Ik had 3 minicroissants, een ei en een minimuffin net chocola. Er zat verder nog sinaassappelsap bij en thee.

image

We gingen shoppen bij de Primark. Dit jurkje nam ik onder andereΒ  mee! Er komt wel weer een shoplog online binnenkort. Hier zien jullie trouwens stukjes vriendinnen πŸ˜‰

image

Woensdag ging ik een uurtje workouten, oef.

image

Donderdag kwam een vriendin bij mij en plakten we neppe tattoos op haha. Ik had deze twee vogeltjes.

image

Donderdagavond gingen we even een ijsje halen met het gezin, ik trok dit snel aan.

image

Pretty sky. Ik houd echt van mooie luchten.

image

Iiiiijjjs. Ik had peer en yoghurtframboos. Ik neem echt al-tijd (iets met) yoghurt als dat er is.

image

Een smoothie terwijl ik suits keek, perfecte combi.

image

New all stars.

image

Een vriendin wees me erop dat in heel veel instafoto’s van mij blauw zit, vond ik heel grappig haha. Ik heet trouwens @manonvanbochove op insta! Als je me een verzoek stuurt accepteer ik πŸ™‚

image

Vrijdag ruimde ik mijn kamer op. Zo hing ik mijn kettinkjes op, eindelijk netjes!

image

Zaterdag ging ik picknicken met vriendinnen, daar schrijf ik nog een artikeltje over denk ik. Dit nam ik onder andere mee; aardbeien in chocola. Superlekker maar het zag er niet uit hahaha. Hoe doen mensen dit netjes?! Iemand? πŸ˜‰

Zoals je dus kan zien een superleuk weekje! Komende woensdag begint mijn school weer, voor maandag en dinsdag heb ik nog niet echt plannen.

Hoe was jouw week?

One comment

  1. xgraciously · augustus 24, 2015

    Leuke week heb je gehad zo te zien! Xx

Geef een reactie

