6 FAVOURITE SUMMER BEAUTY ITEMS

image

Het weer van de afgelopen week laat het meer lijken op herfst dan op zomer, maar officieel is het nog hartstikke zomer natuurlijk. Wanneer wordt het eigenlijk herfst? Iets in oktober ofzo? Te lui om op te zoeken heet dat 😉 Ik heb eigenlijk alleen zin in de herfst omdat ik dan leuke nieuwe kleding aankan, verder echt nog niet. Bah. Maar goed, nu is het dus nog lekker zomer, en ik heb de laatste tijd echt hele fijne producten ontdekt en gebruikt. Echte tips voor jullie allemaal! Ik laat ze in dit artikel zien.

image

Favourite dryshampoo – Batiste Blush
Wauw, wat werkt deze droogshampoo goed! Tot nu toe had ik alleen maar droogshampoo’s waarvan ik zoiets had van: ‘Nah, leuk dat ze er zijn, maar het werkt maar voor 10 seconden’ maar bij deze heb ik echt het gevoel dat het vettige van mijn haar weggaat en het volume geeft! Bovendien ruikt het superlekker. Als de dag wat verder gaat, gaat het effect een beetje weg, maar als je dan met je handen door je haar gaat is het zo weer terug! Topproduct.

image

Favourite perfume – Dolce&Gabbana Dolce
Deze heb ik al een hele poos geleden in een shoplog laten zien en heb ik dus al flink lang, maar ik blijf hem lekker vinden. Het is een heerlijk fris geurtje, en ik blijf hem gewoon met plezier opspuiten. Extra pluspuntje; hoe leuk is het flesje? 😍

image

Favourite babylips – Peach Punch
Sinds ik een keer een babylips kocht om uit te proberen of het nou echt werkte, ben ik verslaafd. Ik geloofde absoluut niet dat het nou echt zou werken, aangezien geen van die lippenbalsems je lippen echt goed zacht en velletjes-loos maakt, maar deze babylips (de originele blauwe) deed het. Sindsdien ben ik ietsje los gegaan met het kopen van babylips, en hoewel ze het niet allemaal even goed doen als de allereerste vond ik dat ik deze van de nieuwe collectie niet kon laten liggen. Hij ruikt heel zoet, en werkt fijn.

image

Favourite handcreme – Hema
Eigenlijk gebruik ik nooit handcreme. Ik heb soms best droge handen, dus zou het misschien vaker moeten doen, maar ik vergeet het gewoon. Sinds ik deze handencreme heb gekregen doe ik het veel vaker! Hij ruikt echt heel lekker, en was van de hema, dus kan nooit heel duur zijn. Aanrader dus!

image

Favourite nailpolish – Hema, Rapid Blue
Ik nam, zoals elk jaar, weer een groot gedeelte van mijn nagellakstash mee op vakantie, omdat ik van plan was mijn nagels verschillende keren te lakken. Ging dus niet door he. Ik bleef deze zo leuk vinden dat ik hem gewoon alleen af en toe bijwerkte, haha. De kleur is echt zoals hij ook op deze foto is, een heerlijk felblauw kleurtje. Die kleur vond ik heel leuk, maar door de zee verbleekte de nagellak ook nogal. En eigenlijk vond ik die kleur nog leuker! Op het eind zag het er niet meer uit, maar ik liet het toch zitten omdat ik de kleur zo leuk vond, haha. Vandaag heb ik toch maar even een nieuw kleurtje gesmeerd. 😉

image

Favourite lipstick – Etos, Peach on the beach
Lipsticks draag ik echt helemaal nooit. Sommige mensen vind ik het supermooi staan, maar ik heb nou nooit een kleur gevonden waarvan ik zoiets had van ‘Wauw, dit staat nou nog eens leuk!’. Ik zag deze bij de Etos voor maar 2 euro, en vond het een heel leuk fris kleurtje. Ik ging er eigenlijk al vanuit dat het niet zo leuk zou staan, maar het staat heel fris, en is niet een heel erg knalkleurtje, waardoor het heel draagbaar is. Ik ben fan!

Ik ben heel blij met al deze producten, en blijf ze denk ik ook gewoon gebruiken in de herfst en winter 😉

Wat is jouw favoriete zomer beauty item?

3 comments

  1. hanneverleysen · augustus 23, 2015

    Dat parfum flesje ziet er inderdaad super leuk uit! En ik wou je even laten weten dat ik je net een mailtje gestuurd heb! 🙂

  2. Pingback: MOST READ ARTICLES | Blonde Notebook

Geef een reactie

