COLLECTED SHOPLOG

I’ve been shopping and I bought absolutely nothing. Dat heb ik nou nooit gezegd, lijkt me mooi om te kunnen zeggen haha. Ik koop eigenlijk altijd wel iets, al is het maar iets van 50 cent. De laatste tijd heb ik wat leuke dingen gekocht op verschillende dagen, waar ik onwijs blij mee ben, en die laat ik jullie vandaag zien!

image

Kettinkjes – Claires, €8,99
Ik ben onwijs blij met deze kettinkjes. Ik zocht al heel lang een kettinkje met een veertje, dat was eigenlijk vooral de reden dat ik het setje kocht, maar ik heb de andere twee kettinkjes ook al meerdere keren gedragen. Het zijn echt mooie kleurtjes!

image

Sandaaltjes – Costes, €15,- (sale)
Ik had al een paar jaar dezelfde sandaaltjes, en vond het leuk om er nog een paar bij te kopen. Deze kwam ik toevallig tegen bij de Costes, en aangezien ze ook nog zo goedkoop waren besloot ik ze mee te nemen!

image

Laarsjes – H&M €29,99
Echt, ik ben verliefd op deze laarsjes. Ik vind ze zo waanzinnig mooi! Ze zijn bruin suede, en hebben een stuk zwart elastiek zoals je kunt zien. De hak is een paar centimeter, maar hij is vrij dik waardoor je dus amper voelt dat je op hakken loopt. I love them!

image

image

Loafers – H&M €12,99
De enige zwarte ballerina’s die ik had, waren met glittertjes en een strikje. Heel leuk hoor, maar ik wilde graag wat anders. 😉 Ik liep tegen deze simpele loafers aan voor dit ‘simpele’ bedrag, dus die nam ik ook mee.

image

Rokje – H&M, €9,99
Ik heb al wel zo waanzinnig veel skaterskirts, maar deze kon er ook nog wel bij vond ik hihi. Het is een simpel wijdvallend rokje, simpel printje met heel veel kleurtjes.

image

T-shirt – Vero Moda €5,- (?)
Dit simpele wijdvallende shirtje kwam ik tegen in de sale van Vero Moda. Ik was al langer op zoek naar zo’n soort shirtje, dus voor het weinige geld (het zou ook €7,50 kunnen zijn) nam ik deze zeker mee!

image

Rokje – Loavies €19,99
Ik zocht ook al een langere tijd naar een rokje met verschillende kleurtjes, maar vond telkens niet echt iets leuks, dus toen ik deze in de webshop van Loavies tegen kwam, ging hij zeker in mijn mandje. Hij was ook heel snel binnen, fijn!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aankoopjes?

Geef een reactie

