My week captured. Sort of. #19

Een latertje vandaag, maar het is er toch nog. 😉 Deze enelaatste week van de vakantie was echt heel erg leuk! Ik heb een paar keer wat met vrienden gedaan, ben wezen shoppen, en verder was het gewoon heel chill.

image

Lekker toetje wat mijn zus had gemaakt, ik heb alleen geen idee meer wat erin zat 😉

image

Boris, de hond, loopt soms in verkeerde struiken, en dan heeft hij wat vreemde bolletjes in zn haar, maar nu had hij er echt zo verschrikkelijk veel..

image

Een avond met vrienden, ’s avonds deden we een poging om sterren te kijken maar er was niks te zien haha.

image

De dag daarop ging ik high-tea’en met vriendinnen, was echt superlekker en heel gezellig!

image

Hoe awesome is deze trui van de H&M?!

image

De diy van deze week 🙂

image

Ontbijtje, yum.

image

Het was heerlijk weer, dus ik ging ’s ochtends even wat schrijven in de zon.

image

I baked cookies.

image

Lunch, toen ik met mijn moeder ging shoppen. Yum!

image

En ijs, oooh wat was dit lekker!

image

Shoppen in Zutphen.

image

image

Newbies

image

Lasagnette on the way. Oef.

Komende week doe ik weer leuke dingen met vrienden, laatste week vakantie! 🙂 X

Geef een reactie

