My week captured. Sort of. #18

Eeen dat was de laatste week Zeeland. Het was deze laatste week echt heerlijk weer, ik ben heel veel naar het strand geweest! Verklaart dan ook weer waarom ik weinig foto’s van andere dingen dan eten heb. Goed, het is wel heeel veel lekker eten. 😉 Maakt dat wat goed? Ik heb dus een heerlijke week gehad met veel strand en veel lekker eten. Benieuwd?

image

Dinsdagavond aten we bij een bijna perfect tentje haha. Zo’n heerlijke soort van beachclub/bistro. Superleuk ingericht met allemaal oranje highlights. En een gaaaf uitzicht. Plus, nog iets beters:…

image

… food. Dit was een van de dingen die ik heb gegeten. Vooraf had ik mozarella, tomaat en basilicum kroketjes met een rucola salade en als hoofdgerecht een groentelasagne. Het was echt heerlijk!

image

Nieuw rokje, nieuwe sandaaltjes en nieuw shirtje.

image

Ooh, dit is ook al zo lekker. Simpele pastasalade maar echt heel erg lekker.

image

image

Beaaach. Er waren een hoop stranddagjes, haha.

image

Wij hebben een vaste strandtent waar we altijd friet gaan eten, absoluut de allerlekkerste friet.

image

image

Pancakes.

image

Boris vond het niet leuk dat ik ging darten geloof ik.

image

Risotto.

image

Outfit van vandaag!

Niet zo heel divers, deze mwcso haha. Fijne zondag verder!

Geef een reactie

