MIJN 6 FAVORIETE DINGEN AAN DE ZOMERVAKANTIE

image

Zomervakantie. Een van mijn meest favoriete dingen. Er zijn zoveel leuke dingen aan de zomervakantie, zeker als je nog op school zit. 7 weken vrijheid, lijkt zo lang 🙂 Gaat alsnog wel een beetje snel haha, maar toch. Allemaal favoriete dingen, maar mijn 6 favorietjes?

©  Het enorm lekkere weer, en dan de mogelijkheid om die bikini die al het halve jaar in de kast ligt ein-de-lijk aan te trekken.

© Gewoon sowieso de kledingstijl. Shortjes, wijde hempjes, alleen maar losse knotjes, zomerse jurkjes, slippers en sandaaltjes. I love it. Sommige mensen lopen er misschien standaarx zo bij maar ik niet haha 😉

© Strand. Dat hele sfeertje op het strand is gewoon zo chill en relax, dat is zo fijn. En in het zand liggen, de zee in, standaard bastogne koeken eten. Ja, fijn leventje.

© Het-blote-voeten-leven. In de zomervakantie loop ik op de een of andere manier bijna hele dagen op blote voeten, veel meer dan normaal. Vind ik wel fijn hihi 😉

© Afspreken met zoveel mogelijk vrienden/vriendinnen. Makes me happy. Maar dat is redelijk logisch 😉

© En de laatste, en misschien wel de meest logische, geen stress. I-de-aal. 🙂

Wat vinden jullie het fijnst aan de zomervakantie? 👇

P.S. Klein vraagje nog. Ik zou het superleuk vinden om een Q&A als artikel te plaatsen, maar dan moeten jullie natuurlijk wel vragen hebben. Dus ben je benieuwd naar iets, ook al is het maar iets kleins, zet het in de reacties! Thanks! 😘

One comment

  1. itscstyle · augustus 4, 2015

    Leuk gedaan! Mijn vraag voor je q&a: wat vind je zo leuk aan bloggen? Xx

Geef een reactie

