My week captured. Sort of. #17

En, zijn jullie al bruin? 😉 Als je in Nederland op vakantie bent, net zoals ik, valt dat vast ietsje tegen 😉 Dat is bij mij in ieder geval zo, helaas. Ik heb een leuk weekje gehad, ondanks de paar regenachtige dagen, maar heb maar 6 foto’s om te delen haha. Dit komt omdat ik met de regenachtige dagen geen foto’s heb gemaakt. Alleen maar gewoon heel gezellig gekletst, suits gekeken (nieuwe verslaving) en ge-diy’t.

image

Lovely sea. Ik zwem nooit, maar ik ga toch altijd als ik op het strand ben even naar de zee. Blijft lekker, dat water wat over je voeten stroomt en dat je dan zover kan kijken.

image

Ik houd van dit soort foto’s, die zijn zo mooi! En zonsondergang zie je vrij vaak in Zeeland haha 😉

image

Pizzaaa. Ik blijf toch hangen bij die jeugdpizza, hawaii haha. Ik blijf die toch gewoon het lekkerst vinden.

image

Ik pimp elk jaar een paar schriften, dit jaar besloot ik een tekening op een te maken 🙂 Beviel me wel, ik heb er nog een paar bekrabbeld 😉

image

Feeestjeee :)🎉 Mijn moeder is afgelopen donderdag 50 geworden, en dat moest uiteraard gevierd worden 🙂

image

En nog zo’n moooie strandfoto. Ik ben fan.

Weinig foto’s, maar de kern van mn week zit er in ieder geval in 😉 Fijne zondag verder! xo

Geef een reactie

