PLOG 13/7

Goeeedemorgen. Een paar weekjes geleden had ik een supergezellig dagje met 3 vriendinnetjes en die dag heb ik geplogd voor jullie. Het was gewoon een chill middagje, kijk maar:

image

Ik begon mijn dag met een ontbijtje van aardbeien, yoghurt en de ‘tripple chocolate’ muesli, aanrader! Dit eet ik bijna elke ochtend 🙂

image

Ik keek ondertussen Gleee 🙂

image

Aangezien het echt rotweer was, kleedde ik me ietsje winters haha. Zwarte skinny, met een blousje met driekwart mouwen van de H&M, met witte allstars en een leren jasje (dat had ik buiten aan tenminste). De broek is trouwens van Pieces, echt een hele fijne broek!

image

Ik waste mijn haar nog even een paar uur voor ik weg ging. Ik was mijn haar altijd met deze shampoo, een mannenshampoo dus hahaha. 😉 Ik houd gewoon niet zo van heel veel geuren van haarshampoo’s, en deze ruikt niet zo. 🙂

image

Ik ging met die drie vriendinnen een late lunch (is dat een begrip?) doen bij de bagels&beans. Ik dronk een sapje van bananen-, aardbeien- en sinaassappelsap en yoghurt. Verder at ik een bagel met carpaccio. Ik vind het altijd echt leuk en superlekker daar! Personeel is ook altijd vriendelijk en vrolijk 🙂

image

Superleuk concept dit!

image

Ik kocht sandaaltjes, sieraden, een hoesje, een make up tasje en spulletjes voor Boris.

image

Dit is het telefoonhoesje. Gekocht bij de Claires 🙂

image

We aten ’s avonds pizzaaa 🙂

image

We keken ondertussen nog Pitch Perfect 2, leuuke film!

image

‘S avonds keek ik nog een stukje X factor USA 🙂

image

Lieve Bob lag bij mij 🙂

Zoals ik al zei, chill dagje. Ik heb echt onwijs hard gelachen, was leuk met hen!

2 comments

  1. Claire ♥ · juli 30, 2015

    Van dat concept met die uitgestelde koffie had ik al eens eerder gehoord en het leek me zo leuk om dat ook in Nederland bekend te maken! Echt goed dat Bagels & Beans dat doet 🙂

  2. itscstyle · augustus 2, 2015

    Leuk dagje! Bij bagels & beans hebben ze zulke lekkere dingen. En dat hoesje is super leuk. Xx

Geef een reactie

