OUTFIT TUINFEEST

 

Hoihoi!

Een tijdje terug gaf ik een tuinfeest samen met een vriendin, something I’m sure you know. Voor de mensen die dit onderwerp wel weer zat zijn, dit is de laatste of enelaatste keer dat ik er een artikel aan wijd, don’t worry 😉 Op het tuinfeest droeg ik een nieuwe outfit, die je in mijn shoplog had kunnen zien (deze). Het weer was er precies goed voor. De dag ervoor had ik de outfit nog geprobeerd met krullen, maar dat was absoluut niet leuk. Ik wist eigenlijk niet eens dat krullen of geen krullen een hele outfit leuk/niet leuk kon maken. 😉 Die uitspraak ‘als je haar maar goed zit’ is wel echt waar haha. Ik droeg een simpele make-up. Ik droeg de Max volume 24H Mascara van ETOS, met een oogschaduw (in stift vorm, dat werkt echt heel fijn!), de Fabulous eyes glossy shadow in de kleur ‘160 peanutbutter’ van MISS SPORTY, met een witte eyeliner, de Kajal pencil in de kleur ’04 white’. Spannende naam haha. Ook ETOS eigen merk trouwens. Ik heb verder niet echt specifieke foto’s, geen echte close-ups, omdat we niet met opzet outfitfoto’s aan het maken (dat is ook de reden dat ik mijn telefoon in mijn hand heb haha. 2 zelfs ;)) , maar ik vond het leuk om mijn outfit toch met jullie te delen.

Ik draag dus mijn nieuwe maxiskirt van de Bershka, deze heeft aan beide kanten een split. Ik vind het een ontzettende mooie kleur, en het is ook een heel fijn stofje. Ik denk dat het sowieso wel de bedoeling is om hem high-waisted te dragen, maar ik moet dat ook wel doen, omdat hij anders heel erg over de grond sleept haha. Ik combineerde hem met mijn gestreepte croptop van de Bershka. Deze is heel simpel, heel kort, korte mouwtjes en een vrij diepe rug.Ik heb de outfit gecombineerd met mijn simpele sandaaltjes, die ik al een paar jaar heb. Deze zie je niet heel goed op de foto. Ze zijn in ieder geval van de Primark. Ik heb ook een ketting om van de Primark, draag pareloorbellen, een horloge van modemusthaves.com en een armbandje van applepiepieces.com.

DSC_5644 DSC_5707 DSC_5925 DSC_5927 DSC_5936

What do you guys think?

3 comments

  1. Mylou · augustus 4, 2015

    Wat een mooie rok zeg, erg leuk!

  2. Pingback: MOST READ ARTICLES | Blonde Notebook

Geef een reactie

