My week captured. Sort of. #17

image

Goodevening lovelies, ik heb weer wat random momenten uit mijn week voor jullie. Ik vergeet hier echt compleet bewust foto’s te maken, dus het zijn nog meer random momenten dan anders haha. Dit keer in collage vorm!

Van links naar rechts rij 1:
* Supermooi uitzicht op het strand, zonsondergang. Blijft mooi.
* Nogmaals ontbijten op het strand. Dat heeft echt zo’n ultiem vakantie idee.
* Bbq-time

Van links naar rechts rij 2:
* We gingen uit eten in een pizzeria. Vooraf had ik een carpaccio, als hoofdgerecht een pizza quattro staggioni geloof ik. Het toetje sloeg ik zomaar een keer over šŸ˜‰
*Hij lag zo lief op z’n kleedje šŸ™‚
*Hm šŸ™‚

Van links naar rechts rij 3:
*Walkiiing. Dat poppetje ben ik overigens šŸ˜‰
* Zaterdag waaide het megahard, alsnog besloten we te gaan lopen. Het had iets moois, het had ook iets slopends šŸ˜‰
*Outfitje. Simpel wijdvallend shirtje van Vero Moda, rokje van Sting, ketting van Primark en sandalen (niet op de foto) van Primark.

Dat was het weeer šŸ™‚ Enjoy your sunday ladies! (& de hele enkele jongen die dit leest, jij ook hoor ;))

2 comments

  1. itscstyle · juli 26, 2015

    Leuke manier om jouw week te laten zien! Liefs

Geef een reactie

