NEW IN: FOTO’S &MORE

Zoals veel van jullie weten, ben ik een paar maanden geleden naar Malta geweest en gaf ik een tijdje terug een tuinfeest. Van beide had ik heel veel leuke foto’s, maar ik wist niet zo goed wat ik ermee moest. Ik wilde teveel 😉 Ik wilde graag losse foto’s, maar ook een boekje, en voor weinig geld. Op m’n laptop zag ik heel vaak een advertentie van Webprint en ik besloot eens te gaan kijken wat dat was, of daar mogelijkheden waren en wat de prijzen waren. En ja, die waren er, en ze waren goehoed! 😉

Ik ben toen ik eindelijk klaar was met school direct wat gaan uitzoeken, en afgelopen vrijdag heb ik wat besteld. Het was na 6 werkdagen binnen op mijn vakantieadresje, maar het zou eigenlijk na 4 werkdagen al binnen zijn! Het handige is dat je een mailtje krijgt, waarmee je zelf kan aangeven wanneer je wilt dat het binnenkomt. De website is ontzettend klantgericht. Alles is ontzettend duidelijk, de prijzen staan netjes op een rijtje en de diverse keuzes, wat er onwijs veel zijn overigens, staan supernetjes weergegeven! Wat ook nog leuk is aan de webshop, is dat je als nieuwe klant bij je bestelling de eerste 50 foto’s gratis krijgt. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een foto uit Malta op hout, een Magini fotoboekje met wat leuke herinneringen en een paar foto’s uitgeprint.

De bestelling kwam binnen in een soort grote kartonnen envelop, en alles was netjes en stevig verpakt. Ik was echt onder de indruk toen ik alles uitpakte, want wauw, wat was het mooi allemaal! image
Foto op canvas
Allereerst heb ik deze foto op hout gekozen. Je kan uit heel veel verschillende maten kiezen. Ik heb gekozen voor 40×30. De foto komt op een hele mooie manier uit op het hout vind ik, het is duidelijk en van goeie kwaliteit. Deze foto heeft een white wash, wat betekent dat er een wittige laag over heen zit. Dit maakt het iets matter, wat ik persoonlijk wel mooi vind, maar als je dit niet mooi vindt, kan je ook uit andere filters kiezen! Er zit een bevestigingsbeugel bij, met twee schroefjes, waardoor je niet eerst naar de winkel moet!
image
image
Fotoboek
Als tweede heb ik gekozen voor een fotoboekje. Ook hier kan je weer uit verschillende maten kiezen. Ik kon 20 foto’s toevoegen. Het programma geeft aan wanneer de kwaliteit van foto’s te laag is, of wanneer foto’s te klein zijn, waardoor je niet als het eenmaal binnen is voor vervelende verassingen komt te staan. Ook kan je een titel kiezen voor het boekje. De bladzijdes voelen echt stevig aan, waardoor de kans op scheuren heel klein is. Ik was echt positief verrast door de kwaliteit van het boekje, de foto’s komen onwijs mooi uit en zoals ik al zei voelt het stevig aan!
image
Het derde en laatste wat ik heb besteld, zijn foto’s. Ook hierbij geeft het programma weer aan of de kwaliteit van de foto’s goed genoeg is. Je kan verschillende maten foto’s kiezen, wat ik persoonlijk heel erg leuk vind, en ook hiervan is de kwaliteit en saturatie weer heel erg goed.

Ik ben onwijs blij met al deze producten, en vind de webshop een fijne shop. Het is klantvriendelijk, goedkoop, snel verzonden en van zeer goede kwaliteit! Een echte aanrader!

PS. Cadeautip? 🙂

sponsored

One comment

  1. Pingback: MOST READ ARTICLES | Blonde Notebook

Geef een reactie

