BUCKETLIST UPDATE

 

 

DSC_5981

Well hello pretties!

Kunnen jullie je nog herinneren dat ik mijn Zomerbucketlist online gooide? Als je nu geen idee hebt, waar ik het over heb, zou je DIT artikel even kunnen lezen. Het leek me leuk om een kleine update te schrijven over de dingen die ik tot nu toe heb gedaan πŸ™‚

Tuinfeest – Pretty sure dat sommige mensen absoluut gek worden van dit onderwerp, dus ik zal maar niet nog meer erover gaan schrijven haha, maar het was in ieder geval A-W-E-S-O-M-E.

Chinese lampion oplaten – Dit gebeurde dus ook op dat tuinfeest. Het was supermooi, maar doodeng, aangezien er iets bijna mis ging, waardoor er een soort grasveld in de fik vloog, en twee bomen erbij, maar het ging gelukkig net goed haha. Het zag er wel supermooi uit! En de dingen die we erop hadden geschreven, priceless. Goeie herinneringen.

Spa day – Wel in kleine stukjes, nog niet echt 1 bepaalde dag, maar wel een keer masker met film, alle nagels lakken etc.

Shopping spree – Hierover kon je in DIT artikel lezen.

Write something down about every day – So far so good.

Movie night – Meerdere keren uiteraard πŸ˜‰ Maar met vriendinnen, een echt avondje, was Pitch perfect 2.

Sport a few times a week – Dat few valt een beeetje weg, maar ik heb wel elke week gehoepeld. Soms wel een paar keer dus dan klopt het toch πŸ˜‰

Hair chalk – Niet zo’n heel groot succes. Lees DIT artikel maar haha.

Pick up blogging – Jaaaaa, and it’s going preeetty well. Ben ik heel blij, ik vind het echt weer zo leuk om te doen!

Bake Brownies – Zo’n simpel iets van Dr. Oetker hoor, maar was echt weer heerlijk πŸ™‚

Hmm, toch al 10 dingen πŸ™‚ En dat in de 2e week van mijn vakantie πŸ™‚ Ik ben benieuwd hoeveel ik er aan het einde van de vakantie af kan vinken.

Wat staat er op jouw bucketlist?

 

5 comments

  1. itscstyle · juli 17, 2015

    Ik heb tot nu toe elke dag van de vakantie opgeschreven wat ik die dag heb gedaan. Ik wil deze vakantie heel vaak logeren en mijn kamer een beetje veranderen. LiefsπŸ’•

    • manonvanbochove · juli 17, 2015

      Aah leuk, het is zo leuk om dat later eens terug te lezen! πŸ™‚ Gezellige plannen, ik hoop voor je dat het doorgaat πŸ™‚

  2. Fatma · juli 17, 2015

    Leuk!! Check ook mijn travel bucketlist..

  3. Mylou · juli 17, 2015

    Ik wil ook nog zo graag zo’n lampion oplaten! Ik heb geen bucketlist, maar dat probeer ik wel te gaan doen in mijn vakantie. Ik heb het al vaker gedaan, maar toch wil ik het weer een keertje doen.

  4. Pingback: MOST READ ARTICLES | Blonde Notebook

Geef een reactie

