HAIR CHALK PRIMARK (BUCKETLIST) REVIEW

Hi ladies! Hoe gaat het met jullie? Lekker vakantie aan het vieren? Ik heb een tijdje geleden de hair chalk (de groen/blauwe versie) van de Primark gekocht en uitgeprobeerd, en ik had beloofd om hier een review over te schrijven.

Een vriendin en ik hadden net lekker een maskertje gedaan en het leek ons wel leuk om ook wat met ons haar te doen. We besloten dat die dag dé dag was voor het haarkrijt.

We hadden eerst wat moeite met aanbrengen, maar na een poosje ging het wel. Er staat op de verpakking dat je je haar nat moet maken, maar ik vind persoonlijk dat het wat beter werkt als je gewoon droog haar hebt. Je moet wel verschrikkelijk hard knijpen met de krijtjes voordat de kleur in je haar te vinden is, maar het geeft wel een leuk effect. Het trekt alleen wel snel weg, dat vind ik een nadeel, en het heeft vrij snel een beetje een grijzig waasje. Maar hé, dat is in dus dat geeft ook weer niet direct. 😉 De groene kleur was bijna direct al weg, de blauwe kleur bleef wel een paar uur hangen. Ik vind het leuk voor een feestje, maar omdat je zo hard moet knijpen, trek je heel snel heel veel haren mee en komt er heel snel veel krijt af, waardoor je hele vloer vol ligt. Ik zou het hooguit nog een keer gebruiken als ik een themafeestje zou hebben waarbij dat goed zou passen, maar ik vond het zeker leuk om het een keer te proberen!

DSCF3672

IMG_20150711_205857 IMG_20150711_210031 IMG_20150711_210243 IMG_20150711_210407DSCF3681

 

Hair chalk – Primark – €4,50

Wat vinden jullie van het haar krijt?

5 comments

  1. Mylou · juli 16, 2015

    Ik vind het best wel gaaf dat ‘ie niet zo fel is, geeft een leuk effect! Wel jammer dat hij niet lang erin blijft.

    • manonvanbochove · juli 16, 2015

      Ik vond het beetje pastel effect ook juist wel leuk, anders is het nog minder draagbaar!

  2. lonneke · juli 16, 2015

    Oh wauw, staat je leuk!

  3. Pingback: MOST READ ARTICLES | Blonde Notebook

Geef een reactie

