WHAT MAKES ME HAPPY NUMERO ZOVEEL DEEL TWEE.

DSC_5052

Zo. Dat is nog eens een goed lange titel, haha. Ik moet maar weer eens kijken welk nummer dit is, maar ik denk dat het zo rond de 15 zal zijn. Oh, nummer 12 zie ik nu. Valt tegen πŸ˜‰ Ik typ dit nu, gewoon even een random artikeltje, en ik ben echt blij. Ik heb nog nooit zoveel gelachen op een zondag denk ik, hahaha. De laatste tijd zijn er veel superleuke dingetjes in mijn leven, en ik ga jullie vandaag een lijstje geven met een paar ‘uitblinkers’. Wat een lelijk woord zeg, bah. Hihi. Oh, ik denk dat jullie heel veel dingen van dit lijstje al weten, maar goed, ik houd wel van stating the obvious. Oh, aan het eind van het artikel vertel ik even wat de plannen zijn rondom de planning van artikelen.

Wat mij blij maakt is …

β™‘ Dat ik over beeeen. Clearly. Ik bedoel, duh. Wauw, wat was ik bang zeg.

β™‘ Dat het weer goed gaat met mijn arm en dat ik alles weer kan. Ik heb namelijk een tijdje terug mijn schouder uit de kom gedingest, en het gaat gelukkig nu weer goed, dus dat is erg fijn.

β™‘ Dat het tuinfeest, waarover jullie nog een paar artikeltjes gaan lezen, superleuk was.

β™‘Β Dat vooruit bloggen zo goed gaat. Op dit moment staan er een stuk of 7 artikeltjes klaar voor als ik op vakantie ben. Het zouden er 10 moeten zijn, nog drie outfitposts erbij, maar op de een of andere supervervelende manier is er iets mis gegaan waardoor die foto’s weg zijn. Dus ik hoop dat ik nog een keer foto’s kan maken voordat ik op vakantie ga (en dat mijn privΓ© fotograaf daar zin in heeft, Christa? ^^), of dat ik foto’s van de foto’s kan maken ofzo. Of dat het nog goed komt. 1 van die drie.

β™‘ Dat ik bijna op vakantie gaaaa.

β™‘ Dat ik weer lekker veel hoepel. Door een beetje beweging voel je je echt zo snel goed!

β™‘ Dat ik morgen een heerlijk dagje tegemoet ga met mijn beste vriendinnetjes. We gaan lunchen, shoppen en/of foto’s maken en/of iets anders doen, geen idee nog, heeerlijk eten en Pitch Perfect 2 kijken. Heel veel zin in!

β™‘ Dat ik me gewoon goed voel. Want zeg nou zelf, als je je niet goed voelt, werkt dat ook niet echt mee aan je ‘happy state of mind’. En bij mij is het niet direct een gegeven dat ik me goed voel, dus die zon doet wonderen. Nouja, op dit moment de zon achter de wolken πŸ˜‰

β™‘ Dat ik zoveel leuke nieuwe dingetjes binnen heb. Ik heb pas geshopt bij de Primark, daar komt binnenkort een shoplog over, ik heb allemaal leuke dingetjes gekregen op het tuinfeest, ook daar komt snel een artikeltje over, en ik mocht iets bestellen bij een hele leuke webshop, waar ik ook heel snel over ga schrijven als ik het binnen heb.

β™‘ Dat het vakantie is. Want dat is last, maar zeker niet least. English on point. Oef, wat is vakantie toch iets heeerlijks.

 

Jullie konden aan het begin al lezen dat ik mijn ‘planning’ met jullie wilde delen. Het is namelijk zo dat ik deze komende week ergens op vakantie ga. Ik heb een hoop artikelen vooruit geschreven, omdat mijn internet daar niet echt heel goed is helaas en alles van mijn 3G af moet. Ik ben van plan om elke zondag zo rond 17:00 een ‘My week captured. Sort of’ online te zetten, als dat lukt met het internet. Ik hoop heel erg dat dat goed gaat. Verder heb ik al een hoop artikelen ingepland, o.a. een outfit en een shoplog. Elke week zullen bijna elke dinsdag, donderdag en vrijdag ochtend een artikel online komen. Ik hoop dat het allemaal goed gaat, zodat jullie lekker artikelen kunnen lezen! Ik ben benieuwd wat jullie van de artikelen vinden.

Fijne zondag verder!

3 comments

  1. Mylou · juli 12, 2015

    Wat een leuke dingetjes! Veel plezier morgen πŸ™‚

  2. Pingback: MOST READ ARTICLES | Blonde Notebook

Geef een reactie

