SUMMER 2015 BUCKETLIST

DSC_4932

Hee!

It’s summeeeer. En dat verdient wel een applausje, want ook al is het officieel zomer qua seizoenen, dan betekent dat voor Nederland alsnog niet direct zomer. Maar de zon schijnt, en het is al een paar dagen heerlijk (tΓ©) warm geweest. Aangezien bij mij vakanties iets te vaak zo zijn van: ‘Ik heb geen idee wat ik moet doen, dus kijk ik de hele dag maar film’ (en hetzelfde verhaal bij een vriendin), besloten weΒ  een bucketlist te maken. En ja, er zitten ook absoluut dingen bij die echt gewoon he-le-maal nergens op slaan haha, maar we willen proberen om zoveel mogelijk te doen. Zoals ik gister al in m’n blogpost zei, ik houd jullie op de hoogte! Mijn ‘alwatlangervolgende’ volgers weten hoe ik schrijf, er zitten dingen in het engels tussen πŸ˜‰ Komtie:

β™‘ Tuinfeest

β™‘ Chinese lampion oplaten

β™‘ Spa day

β™‘ Shopping spree bij de Primark

β™‘ Microwave s’mores

β™‘ Waterballon gevecht

β™‘ Dancing in the rain

β™‘ Star gazing

β™‘ Schrijf iets op over elke dag

β™‘ Maak elke dag een foto (Dit gaat al harstikke fout, maar ik ga weer beginnen met ‘My week captured. Sort of.’ vanaf volgende week!)

β™‘ Play messy twister

β™‘ Ga picknicken

β™‘ Bonfires

β™‘ Maak Bethany Mota DIYΒ΄s

β™‘ Message in a bottle

β™‘ Movie night

β™‘ High tea

β™‘ Yoga

β™‘ Sport meerdere keren per week

β™‘ Sleepovers

β™‘ Ride a Ferris Wheel

β™‘ Plak note-it’s met leuke berichtjes erop op mensen hun voordeur

β™‘ Beach volleybal

β™‘ Fake tattoos

β™‘ Hair chalk Primark (Ik ga hier een review over schrijven!)

β™‘ Veel boeken lezen

β™‘ Meet someone new

β™‘ Draw all over the neighbourhood with chalk

β™‘ Flat stanley (dit lazen we overal bij andere mensen op hun bucketlist, maar heeft iemand enig idee wat het is? ;))

β™‘ Heeel veel bloggen

β™‘ Weer gaan tekenen

β™‘ Dansen

β™‘ Recepten uit proberen

β™‘ Kussengevecht

β™‘ Carwash

β™‘ Maak een oreo-milka-kinderbueno-nutella cheesecake (recept van GeenTroep)

β™‘ Maak brownies

 

3 comments

  1. Christa · juli 10, 2015

    Let’s do this bitch. πŸ’ͺ 😘

  2. Pingback: BUCKETLIST UPDATE | Blonde Notebook
  3. Pingback: MOST READ ARTICLES | Blonde Notebook

Geef een reactie

