Blozende wangetjes

.. en dan wel van schaamte.

Ik heb geen blog om er niks mee te doen. 19 april was m’n laatste blogpost, toen begonnen alle drama’s een beetje. School werd steeds drukker, ik moest heel hard werken om over te gaan (wat wel is gelukt overigens, op het nippertje, laten we even een dansje doen en zingen en schreeuwen en klappen en JAAAAAA roepen) en had dus gewoon weinig tijd. In die tijd die ik over had, had ik wel kunnen bloggen, dat geef ik toe, maar de inspiratie was er ook niet echt. Om nou weer een of ander net niet artikeltje te maken leek me ook niet echt zinnig. Nu heb ik vakantie, en ben ik van plan om weer lekker te gaan bloggen. Ik heb het echt gemist! Gister en soort van vandaag (vannacht) gaf ik samen met een vriendin weer een tuinfeest (2e editie, hihi), wat onwijs leuk was, daar zien jullie nog wel een artikel van verschijnen! Ik ga schrijven over de uitgebreide bucketlist die we hebben gemaakt, en bijhouden wat ik wel/niet heb gedaan. Verder kunnen jullie uiteraard weer outfits, shoplogs en persoonlijke artikeltjes verwachten. Ik ga m’n best doen zoveel mogelijk voor jullie te schrijven!

Mijn plannen voor deze vakantie zijn niet heel uitgebreid. Ik ga een paar weken naar Zeeland, net als elk jaar, wil zoveel mogelijk van m’n bucketlist doen en heeel veel met vrienden afspreken. En genieten van het over zijn. Volgend jaar alweer examenjaar vwo! Ik heb daar ook wel weer zin in, maar nu eerst heerlijk een paar weken vakantie! Jullie horen van me. ❤

Wat zijn jullie plannen?

3 comments

  1. hanneverleysen · juli 9, 2015

    Aah wat ben ik blij dat jij terug bent! Was me al aan het afvragen waar je was 😉
    haha nee, ik begrijp dat je tijd moest maken voor school; proficiat trouwens! 🙂
    liefs;

  2. Pingback: FOOD – SWEET 17 | Blonde Notebook
  3. Pingback: MOST READ ARTICLES | Blonde Notebook

Geef een reactie

