Collages

Blijkbaar ben ik dus niet goed in me aan mijn blogbeloftes te houden, hihi. Vorige week zondag deed ik een poging om een My week captured, sort of, gewoon zoals het hoort online te zetten, maar dat ging helemaaal niet goed. Toen besloot ik maar het ergens in de week daarna te doen. Dit zal niet echt als een verassing komen, dat heb ik niet gedaan πŸ˜‰ Anyways. Ik heb eindelijk een Tumblr account aangemaakt, volgens mij loop ik een beetje achter de feiten aan wat dit betreft. Maar wat is het leuk!

Ik ben fijne plaatjes op gaan zoeken en heb 2 collages gemaakt. Nee, ze zijn absoluut niet helemaal geweldig en fantastisch en passend qua kleuren en plaatjes, en ja er zitten witte randjes tussen, maar who cares. Ik vond het leuk en ik vind de collages een leuke vibe hebben. De eerste is een beetje lente/bohemianΒ  achtig. De tweede is echt puur zomer vind ik. Ik ga over een weekje naar Malta (aaaaah), door deze plaatjes krijg ik nog meer zin in het zomerse leven πŸ™‚

Naamloos2

Geef een reactie

