My latest obsessions

image

Hoihoi!

Ik zat eens na te denken waarover ik kon bloggen, terwijl ik chocola at. En toen bedacht ik dat het misschien wel leuk was om mijn obsessies van de laatste tijd te delen! 🙂

Chocola – Ja oke, eigenlijk eet ik altijd chocola. Dus echt nieuw of van de laatste tijd is dit niet. Maar ik eet zoveel chocola de laatste tijd! Van die paaseitjes, omnomnom. En verder eten mijn vriendinnen en ik de laatste tijd vaaak chocola in tussenuren. Slecht.

Hoepelen – Ik heb nu een paar weken mijn hoepel van hoopityourself.nl binnen en het is echt onwijs leuk om te doen! Ik doe het echt zo supervaak! Volgens mij heb ik dit al heel vaak gezegd, maar echt een aanrader! 

Muziek van Glee – Zegt genoeg toch? Ik vind het zo leuk om te luisteren 🙂 Elke keer als ik een paar minuten niks te doen heb, staat dat aan.

Leren jasje – Hebben jullie ook wel van die kleren die je heel lang niet draagt en dan ineens ‘herontdekt’? Dat heb ik dus met mijn leren jasje. Ik draag hem de laatste tijd echt zoveel mogelijk, perfect voor de rare temperaturen van de laatste tijd!

Ik ben benieuwd, hebben jullie ook dit soort obsessies?

Love!

One comment

  1. Lysanne · april 7, 2015

    Haha ik eet ook altijd een hele reep chocolade op in nog geen 3 dagen. Zo lekker. Wat heb je een mooie vlecht in op de foto!

Geef een reactie

