Mijn shopavonturen

Hoi!
Vandaag gingen we met het gezin naar de stad. Hartstikke leuk, doen we zo eens in de zoveel tijd. Ik wilde een leuk jurkje voor mijn verjaardag (slaagde ik overigens in de eerste winkel al voor)(WOENSDAAAAAG :)), we zouden gezellig gaan lunchen, je kent het wel. Nouja, of niet. Als eerste moesten we de auto parkeren. Dat was al een heel punt (weet ik meteen weer dat mijn besluiteloosheid niet alleen maar van mezelf is), aangezien er 30 parkeergarages in de buurt van de stad zitten.


Nouja, iets minder misschien, maar toch. Daar waren we serieus een halfuur mee bezig. 30 minuten dus. Pfieuw. Eindelijk geparkeerd en al gingen we de eerste winkel in, Action. Ik had net twee stappen de winkel in gezet toen mijn moeder zei dat ze even voor mn verjaardag moesten kijken dus dat ik maar in het begin moest blijven. Ik kan iedereen nu wel precies vertellen hoe de eerste twee stellingen eruitzien, tot in het detail. 😉 Volgende winkel was de Mango. Daar was ik iets enthousiaster over, want de Mango is goals. Ofzo. Ik wilde dus een jurkje, daar vond ik er ook vrij veel van, dus ik passen, blabla, eentje was net een geverfde vuilniszak, gaf ook de nodige hilariteit, en ik vond een heeeeel leuk jurkje. Zien jullie vast wel een keer voorbij komen. Daarna nog wat winkels waarover ik eigenlijk niks te melden heb. Toen hadden we allemaal hartstikke honger dus gingen we eten. Het zonnetje scheen, heerlijk op een terrasje. We hadden ons drinken nog niet binnen of het begon te regenen. Dat vonden we op z’n zachtst gezegd jammer. ^^ Daarna gingen mijn zus en ik met zn tweetjes verder, aangezien mijn ouders cadeautjes wilden kopen. Wij een kledingwinkel in, Only, flinke stapel met kleding mee paskamer in (ik typte net paswinkel. Slim.). Dat was ook gezellig. Ik houd wel van hulp van medewerkers als je er om vraagt, maar die vrouw praatte gewoon constant mee met de gesprekken die mijn zus en ik voerden. Bij een andere winkel had ik een geweldiiiig rokje gevonden, alleen de S was er niet, de XS zat zo strak dat de rits vanzelf open ging en de M kon ik twee keer in. Jammer. Toen we terugliepen naar de auto kwamen we 3 jongens/mannen (25 ofzo) tegen die een fotoshoot aan het doen waren. Eentje was het model, en die liep zonder shirt. Primaprima. 🙄

Dat waren mijn shopavonturen. Respect als je dit helemaal gelezen hebt, haha 😉 En nu ga ik snel weer leren.
Doeg! X

Wat heb je tot nu toe vandaag gedaan?

4 comments

  1. Christa · april 4, 2015

    Heb je ook foto’s van die fotoshoot? 😏

  2. Hanne Verleysen · april 4, 2015

    Wat een gezellige dag! Ik moet ook dringend nog eens gaan shoppen 😉
    Vandaag was de eerste dag van mijn (twee weken durende!) paasvakantie. Daar heb ik dan ook volop van genoten! 🙂

Geef een reactie

