My week captured. Sort of. #15

Goeiemiddag! Zo, ik heb deze week echt bijna niks gedaan! Deed ik wat leuks, maakte ik geen foto’s šŸ˜‰ Ik heb ook maar wat screencaptures erbij gedaan, anders waren er vrij weinig foto’s haha šŸ™‚ Het moet echt weer een beetje in mn systeem komen, dat foto’s maken! Ik heb deze week vooral geleerd eigenlijk. Vrijdagavond had ik een verjaardag met vrienden, dus dat was wel heel gezellig. Zaterdag heb ik best lang aan mijn po gewerkt en ’s avonds ging ik weer naar een concert. šŸ™‚

image

Een ijsje met een kaarsje, want over dik een week ben ik jarig. En ik vind het gewoon leuk om dat te vertellen šŸ˜‰ Credits voor Jennie trouwens, komt van haar blog šŸ™‚

image

Ooh, ik houd zo van die griesmeel pudding toetjes met rode bessensaus van mona!

image

Outfit. Ik droeg het vest wel los trouwens, dit was experimenteel šŸ˜‰

image

Ik kocht allemaal leuke dingen bij het tuincentrum! šŸ™‚

image

Ik was bezig met het tekenen van een jurkje šŸ™‚

image

Hahahaha

image

Filosofie leren. Heel veel filosofie leren.

image

Nog een outfit.

image

Mijn zus maakte me zaterdagochtend wakker met ontbijt op bed, yum.

image

Ikwilookzo’nontbijtmetmnbirthday. ā¤

image

PO, mijn hoofdvraag is: In hoeverre heeft de media invloed op het ontstaan van een eetstoornis?

image

Ik vind dit er echt schattig uitzien šŸ™‚

image

En.dit oook šŸ™‚ Leuke kleurtjes.

image

Leuke afsluiter. Deze ENORME spin zat vanochtend aan het plafond šŸ˜®

Fijne zondag! ā¤

Geef een reactie

