Help mee met mijn ‘Birthday wishlist’

Guys, I need your help. Ik ben 8 april jarig, over iets meer dan een week dus. Mensen.in mijn omgeving (gezin, familie, vrienden) beginnen steeds vaker te vragen wat ik wil, maar ik weet niks. IK WEET GEWOON HELEMAAL NIKS. Ook niet zoiets van; hmm, dat wil ik wel, dan heb ik in ieder geval iets van een tientje al, kan ik een vriendin antwoord geven, maar ik weet helemaal niks. Dus heb ik jullie hulp nodig. Wat zouden jullie nu heel graag willen hebben? Let me know, please! Ik zal je onwijs dankbaar zijn 🙂

Liefs!

6 comments

  1. Merel · maart 29, 2015

    Alvast gefeliciteerd! Je kan cadeaubonnen vragen en dan zelf wat uitkiezen. Misschien wil je wat duurders en kan je aan meerdere mensen vragen of ze het samen geven. Zelf zou ik wel leuke dingen voor m´n kamer willen hebben, nieuwe schoenen, nieuw hoesje voor m´n telefoon en vast wel een hoop meer haha.

  2. Hanne Verleysen · maart 30, 2015

    Boeken, makeup en juwelen zijn altijd wel leuke ideetjes. En anders is een cadeaubon inderdaad ook wel fijn.

  3. Christa · april 4, 2015

    David Wellington horloge 😏 Ik ga iets heeeeeel leuks voor je kopen 🙂 😘

    • manonvanbochove · april 4, 2015

      Hihi Daniel Wellington bedoel je denk ik 😏 Ik ben benieeeeuwd! 😘

      • Christa · april 4, 2015

        Ja dat ja😂

Geef een reactie

