OUTFIT: I WANT SUMMER. NOW.

Heee! Ik heb vandaag weer een outfitpost. Afgelopen week heb ik een nieuw jurkje gekocht en toen besloot ik daar ook meteen foto’s van te maken. Het jurkje is echt zo’n schattig bloemetjes jurkje maar ik heb het was stoerder gemaakt door er een leren jasje over te dragen. Mijn haar was nog losjes gekruld van een paar dagen daarvoor, dus dat vond ik wel leuk. Ik draag de parels en het kettinkje wat ik tegenwoordig echt elke dag draag, zijn echt favorietjes nu. Verder draag ik ook mijn nieuwe laarsjes. Het jurkje is wel een beetje lente-zomer achtig, maar ik heb zo’n zin in mooi weer! En het was net een tijd mooi weer en nu is het hier weer zo slecht! Jammer.

DSCF3078 DSCF3083 DSCF3096 SoDSCF3105

Sorry voor het kruisje op mijn hand, hihi.

DSCF3189 DSCF3227 DSCF3238

H&M dress | ZARA jacket | Applepiepieces.com bracelet | FABSHOES boots | SIX.COM necklace

 

Dus, wat vinden jullie ervan?

XO

2 comments

  1. Merel · maart 29, 2015

    Dat printje van het jurkje is zo leuk!

Geef een reactie

