My week captured. Sort of. #14

En toen was het alweer zondag! Ik heb niet zoveel foto’s van deze week helaas. Maandag had ik vrij, toen ben ik wezen shoppen met m’n moeder. Ik heb een schattig jurkje gekocht wat nog voorbij komt in een outfit en een bloemig rokje. (Bloemig?) ‘S middags heb ik foto’s gemaakt met Christa. Verder kwam mijn hoepel van http://hoopityourself.nl binnen. Ik ben er echt heel erg blij mee, het is zo leuk om te doen! Ik heb het sindsdien ook elke dag gedaan! 🙂

image

Ik vind dit echt een hele mooie quote! Er is altijd wel iets positiefs 🙂

image

Simpele outfit! All stars, jeans, blousje, leren jasje en sjaal.

image

.

image

A vitaminpill a day keeps the doctor away. Ofzo.

image

Die spiegel is een beetje aan zijn einde 😉 Mooi ook, die pyama.

image

Hahaha, Christa stuurde dit door, zo waar!

image

Pancakes for breakfast.

image

Werkstuk voor tekenen!

image

Jeej, de hoepel. Ik heb de pink velvet.

image

Eeeen nog een keer.

image

Mijn vrijdagavond besteding was een po afmaken voor godsdienst. Ontzettend leuk. Kuch.

image

Ik keek de film ‘The duff’. Echt een leuke film!

image

.

image

Zaterdag maakten Christa en ik weer foto’s, het weer was supergaaf! Zon met een hele donkere lucht.

En that’s it! Het was best een leuk weekje! Ik sport nog steeds veel en nu ben ik dus ietsje verslaafd aan het hoepelen 😉 Komende week is mijn laatste week voor de toetsweek, bahbah.

Fijne zondag!

Liefs, Manon

4 comments

  1. Karen Grouve · maart 22, 2015

    Dat werkstuk voor tekenen heb je echt heel tof gedaan! Wauwie! =D

  2. Merel · maart 22, 2015

    Oh wauw je werkstuk voor tekenen! Super pretty! Ik ben nu trouwens ook aan het twijfelen of ik zo’n hoepel moet kopen.

    • manonvanbochove · maart 22, 2015

      Dankjewel! 😀 Ik raad het iedereen echt aan, het kost best wel wat maar het is zo superleuk om te doen! En je voelt je heel sportief na die tijd 😉

Geef een reactie

