New love: boots

image

Hellooo. Ik wil weer een nieuw aankoopje met jullie delen! Een paar weken terug in de herfstvakantie liep ik tegen een paar taupekleurige laarsjes aan, die ik onwijs leuk vond, en dus kocht ik ze! Benieuwd naar meer foto’s en info?


Het is een paar laarsjes van Fabs, waar ik ook mijn zwarte laarsjes van heb. Ze zijn net even wat bijzonderder door de blok hak van een paar cm en het bandje met alle kleurtjes om de laarsjes heen.

image

Hier kan je het bandje wat beter zien. Het gekleurde gedeelte gaat alleen maar van de gesp tot de rits, verder gaat het bandje in de zelfde kleur als de laarsjes aan de achterkant verder. Er zit ook nog een ander bandje om in de kleur van de laarsjes van rits tot rits.

image

Hier zie je hoe de bandjes eindigen. Ook zie je de simpele rits die erin zit, met een labeltje (hoe heet zo’n ding waar je aan trekt? ;)) met het merk erop.

image

En hoe schattig is deze binnenkant?! Te cute 🙂

Ik ben er heel erg blij mee, hiermee kan ik door in de lente. 🙂 Ik heb ze voor ongeveer 43euro gekocht! Je kan ze op hun eigen site hier vinden (Alleen op hun site zijn ze 50 euro.)! Oeh, ze komen volgende week in een Outfit post onlineeee 🙂

Wat vinden jullie ervan?

Liefs, Manon

4 comments

  1. Hanne Verleysen · maart 21, 2015

    Wat een leuke laarsjes! Het gekleurde bandje maakt ze helemaal af! 🙂

  2. beautybloglaura · maart 21, 2015

    Zijn echt super leuke laarsjes xx

Geef een reactie

