SPAM YOURSELF / YOUR BLOG

Ik ben nieuwsgierig. Ja. Even voor de mensen die dat nog niet wisten, ik ben echt best wel heel erg een heleboel heel veel nieuwsgierig. En nu vraag ik me dus iets af. Ik vraag me af welke superleuke mensen mijn blog lezen. Dus ik houd het even kort vandaag, en hoop dat jullie mij wat te lezen geven! πŸ™‚ Hoe heet je, hoe oud ben je, maak er eens een leuk verhaaltje van πŸ™‚ En als je een blog hebt, zet die dan in je reactie en schrijf erover! Het is zo leuk om nieuwe blogs te ontdekken πŸ™‚ Ik ben benieuwd! πŸ™‚ Fijne maandag :*

7 comments

  1. Merel · maart 16, 2015

    Leuk haha! Ik ben Merel, ben 16 jaar en ik woon in Amsterdam. Ik hou van fotograferen, reizen, mode en nog veel meer. Daar heb ik dan ook een blog over, http://iblogtheway.blogspot.nl. Ik ben heel benieuwd wat je er van vind πŸ™‚

  2. Hanne Verleysen · maart 16, 2015

    Oh hallo! haha; ik ben Hanne en ben (net) 16 jaar oud. Ik woon in BelgiΓ« en hou van muziek (zowel spelen als luisteren), lezen, schrijven, youtube en een hele hoop andere dingen. Op mijn blog schrijf ik over alle dingen die mij blij maken -en dat kan vanalles zijn-, omdat ik de laatste tijd merk dat ik de momenten waarop ik me goed voel en vrolijk ben steeds meer begin te waarderen.
    Nog veel plezier met je blog! Ik vind je schrijfsels echt heel fijn om te lezen πŸ™‚
    Hanne .x

    (oh ja, hier is m’n blog c; http://simply-hanne.blogspot.com )

  3. Charlotte · maart 17, 2015

    hahaa leuk:) Ik ben Charlotte, 17 en ik blog op http://www.myjourneythroughstyle.com over mode, mijn leven, katten en andere leuke dingen. Ik heb niet heel veel te vertellen, ehm, hobby’s? Pianospelen, tekenen, schrijven, shoppen:)

  4. chickslovefashion · maart 17, 2015

    beetje laat maar oke haha,
    Mijn naam is Rebecca meijer en ik ben 17 jaar (bijna 18 alweer tijd gaat zo snel πŸ˜₯ .) ik heb zelf een blog https://mylifeasrebeccam.wordpress.com/ waar ik overnieuw mee ben begonnen, ik wou iets persoonlijks beginnen en toen kwam ik met my life as Rebecca!.
    je hebt trouwens een leuke blog!!

  5. MariΓ«l · maart 20, 2015

    Mijn blog is Nailcrush.com, een persoonlijke blog waar ik m’n liefde voor nagellakjes deel. Ook komt er beauty, food, fashion & lifestyle voorbij.

  6. Isabella · maart 22, 2015

    Leuk dat ik hier mijn blog mag delen! Ik schrijf vooral over leuke mode trends, beauty reviews en over mijn dagelijkse bezigheden. Zou het super leuk vinden als je een kijkje zou nemen! πŸ™‚ http:// isafashionebella.blogspot.com Isabella x

  7. itscstyle · mei 6, 2015

    Leuk idee! Ik heet Claire en ben 12 jaar(bijna 13). Ik dans 3/4 x per week en doe aan wedstrijden. Ik schrijf op mijn blog over fotograferen, lifestyle, beauty. Zeg maar de basic things. Ik begin net dus ik heb nog weinig berichten. Ik zou het leuk vinden als je ideeΓ«n hebt om op mijn blog te zien. http://www.itscstyle.wordpress.com 💕

Geef een reactie

