My week captured. Sort of. #13

Jeej, eindelijk weer een ‘My week captured. Sort of.’. Ik merk dat ik heel erg moet wennen aan het weer foto’s maken, ik dacht er bijna alleen aan als ik aan het eten was. Veel eetfoto’s dus haha ๐Ÿ˜‰ Gelukkig stuur ik via whatsapp wel eens foto’s en deel ik via snapchat steeds vaker op mijn verhaal foto’s en sla ze ook op dus. (Snapchat: manonnnvb). Kijk je mee naar mijn weekje? Een soort van dan.

image

Warme chocolademelk! Ik heb megaveel zin in lente en zomer enzo, maar ik drink hot chocolate. Beetje tegenstrijdig.

image

Pizza! Ik geniet echt teveel van pizza hawaii. ๐Ÿ˜‰ Eigenlijk vind ik het een soort van kinderpizza, hawaii, maar ik blijf het de lekkerste pizza vinden. ๐Ÿ™‚

image

Kipnuggets! Ik had een gesprek op school gehad over het inhalen van toetsen enzo met mijn ouders samen (en met mn mentrix en teamleider) en er zit een mac vlakbij dus we besloten een doosje te delen.

image

Hoepelen! Ik heb heel veel gesport deze week, heel veel cardio, springtouwen en dus hoepelen. Voelt echt fijn. Hoewel deze hoepel echt pijn doet haha, ik heb hele grote blauwe plekken op mn heup (er zitten massagebobbels aan de binnenkant dus dat gaat niet helemaal goed ;)). Daarom heb ik een hoepel op Www.hoopityourself.nl gekocht. ๐Ÿ™‚ Ik hoop dat hij snel binnen is!

image

Op dinsdag keek ik de film chef, echt een leuke film, aanrader! Familycomedy/Feelgood film denk ik. Je krijgt er wel sowieso honger van. ^^

image

Eitje.

image

Hier ging nog een legging onder maar ik vond het zo veel leuker ๐Ÿ˜‰ Alleen dat mn benen nog bruin moeten worden is een nadeel.

image

Ik vond dit zo’n mooie quote!

image

Ik verveelde me zo erg. Echt heel erg.

image

Er is pas een burgerking bij mij in de buurt gekomen, dus daar wilde ik wel iets halen. Ik probeerde een whopper, smaakte best goed!

image

Lereeeen.

image

Tekening voor tekenen. Hij is bijna af, alleen dat witte onderaan moet nog donkerder. Het moet een meisje voorstellen wat bijna verdrinkt in de zee (haar zorgen) maar nog wel hoop heeft (het anker) en probeert omhoog te komen.

image

Christa en ik moesten wachten op school en we verveelden ons. Heel erg. Dus besloten we old school snorren te tekenen. Ja. Op het schoolplein. Hahaha.

image

Boris was echt heel erg moe.

image

Yay, bikini’s binnen ๐Ÿ™‚ Ik laat binnenkort denk ik in een shoplog zien wat ik de laatste tijd allemaal nieuw heb!

image

Ooh dit was zo dom. Ik had een magnetronschaaltje in de oven gezet. Toen zag hij er een beetje vreemd uit, hij was helemaal gesmolten ๐Ÿ˜ฎ

image

Glee en lasagneeee ๐Ÿ™‚

image

Nog meer slecht eten. En dit was niet eens lekker. ๐Ÿ˜ฆ

‘S avonds ging ik naar de Mattheus Passion. En dan 1 woord, wauw!

Heel veel gesport dus, maar het ook gewoon weer allemaal erbij gegeten. Shame.

Fijne zondag! :*

7 comments

  1. Lisa · maart 15, 2015

    Oehhh, wat lekker allemaal! Ik ben benieuwd naar je bikini’s.

  2. Ismay · maart 15, 2015

    Leuk weekoverzicht. En al dat eten, mmm, lekker hoor! Ik heb alleen net tegen mezelf gezegd dat t wel weer even wat minder mag. Ik wil ook meer gaan sporten! Ik wil binnenkort beginnen met hardlopen en ik wil ontzettend graag een hoelahoep van Jennie! Liefs

    • manonvanbochove · maart 15, 2015

      Haha, het was heerlijk ja, maar veel te slecht allemaal ๐Ÿ˜‰ Aah goed voornemen, succes! Liefs

      • Ismay · maart 15, 2015

        Dankjewel! Ik heb al eens eerder een hardlooppoging gewaagd en dan hield ik het drie maanden vol en dan stopte ik er weer mee. Maar ik wil het nu zo graag volhouden. Wil ook wel wat strakker in het vel zitten voor de zomer, hahah!

      • manonvanbochove · maart 15, 2015

        Hahaha, precies de reden dat ik nu ook weer sport ๐Ÿ˜‰ Ik vind drie maanden best wel lang eigenlijk ๐Ÿ˜‰

  3. Mariรซl · maart 20, 2015

    Leuke foto’s! En door jouw mac heb ik nu ook zin in Mac.. haha!

Geef een reactie

