I’m excited for spring

I’m excited for spring. Waarom? Ik heb een lijstje gemaakt, ik houd wel van lijstjes maken. Dus waarom: hierom.

-ZON
-Bloemetjes
-Pastelkleurtjes
-Een beetje verkleuren
-Tijd buiten door kunnen brengen
– Lekkerder fruit
-Dikke sjaals weg
– Buiten sporten
– Je online mandje volgooien
– Foto’s maken met een zonnige achtergrond
– Ander eten
– Voller haar (of is dat puur mijn idee? ;))
– Taupe laarsjes
– Fruitige parfums
– Al die hardlopende mensen
– Dunne blousjes
– Lichte nagellakjes
– Langer dan 5 minuten op blote voeten rond kunnen lopen
– Tulpen
– Lipgloss

Ja. Ik heb zin in lente. Ik vind ook dat het lente is nu, hihi.

Wat vind jij het leukst aan lente?

One comment

  1. Merel · maart 15, 2015

    Ohh, ik kan ook echt niet wachten op het mooie weer. Gelukkig wordt het dan ook langzaam wat warmer.

Geef een reactie

