SPORTEN IS ZO FIJN!

Die titel, wauw. Ongelofelijk, dat ik dat ooit nog eens zou zeggen haha 😉 Ik ben niet echt een sportief typetje, zegmaar. Rennen is sowieso onmogelijk, aangezien ik een soort hyperventilatische reactie heb. We doen alsof dat een woord is, btw. Nu slik ik dus medicijnen, en daardoor zou je aan kunnen komen. Plus, het is over een paar maanden weer bikiniweer. Dus besloten mijn vriendinnen en ik om een squatsschema te gaan volgen, we zitten op dag 5. Bijna het gevoel dat het nu al helpt. Verder doe ik ook heel veel oefeningen voor mijn benen en mijn buik. AND I’M FEEEELING GOOOOD. Daar was dit hele verhaal voor. Het is echt fijn om wat sportiefs te doen, ik wil het jullie aanraden! En voor een squatsschema, zoek gewoon op #squatchallenge.

Ik vind wel dat iedereen mooi is geschapen, you are beautiful!

Liefs.

Geef een reactie

