WHAT MAKES ME HAPPY #11

Guys, I’ve got a problem. Ik maak geen random foto’s meer en kan dus geen ‘My week captured. Sort of.’ plaatsen. 😦 Oneetoch. Vanaf vandaag ga ik het weer proberen. Maar ik ben wel blij. En ik ga jullie in dit artikel 10 redenen geven waarom. 🙂

* Ik had een 8 voor economie repetitie. En voor wie mij niet kent, ik ben echt hopeloos slecht in vakken als wis en ec enzo. En nu had ik ineens een 8. :O AAAAAAAAH.

* De zon van de laatste tijd! Strakblauw luchtje, zonnetje, zo waanzinnig fijn enzo! 🙂 En dan in het raam van de zon genieten. Oehlala.

* Lachen tot ik huil. En dat klinkt een beetje triest, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. 😉

* Iets heeeel gaafs schoolgerelateerd waar ik nog maar even niks over ga zeggen.

* Workouten. Ik geloof niet dat dat een werkwoord is, hier gewoon wel. Een tijd geleden deed ik het ook wel, maar eigenlijk zonder doel. Nu weet ik wat ik het liefst wil veranderen, dat werkt veel beter! En gisteravond heb ik samen met een vriendin oefeningen gedaan, spierpijn!

* In mijn fijne bed gaan liggen met al m’n dekens na een lange dag, heerlijk. En dan uitgerust wakker worden.

* Mn hondje. Hij groeit nog steeds en hij houdt steeds meer van knuffelen, zo lief!

* Ik ben 2 weken terug een week in Zeeland geweest en alleen de gedachte daaraan is al zo fijn. Die zon, dat wandelen over het strand.. SHIT IK WIL TERUG.

* Mijn lijstjesmuur. Ik heb een muur met heel veel fotolijstjes sinds kort en daar ben ik nog steeds zo blij mee! 🙂

* Lieve kaartjes/berichtjes/woorden/gebaren. Liefde voor iedereen die aan zijn/haar medemens denkt ❤

IK BEN BLIJ. JIJ OOK?

Liefs, Manon

One comment

  1. Jis · maart 9, 2015

    Leuk artikel! Om blij van te worden 😉

Geef een reactie

