THREE THINGS TAG

20150116_161045

Hoi! Ik ben er weer. Nu echt πŸ™‚ Ik heb mijn blog over epilepsie even de tijd gegeven ‘zegmaar’, daarom kwam er woensdag niks online. Maar vanaf nu ga ik weer elke maandag, woensdag en vrijdag verschillende blogs publiceren. Goed, deze blog dus πŸ˜‰ Ik zag de THREE THINGS TAG als eerste op de blog van Emily (Leuuuke blog trouwens, zeker even een kijkje nemen als je haar nog niet kent) en aangezien ik, zoals jullie allemaal waarschijnlijk wel weten hooked ben aan TAGS, gewoon omdat die leuk zijn besloot ik dan ook om hem in te vullen. Enige probleempje bij deze TAG is dat je moet kiezen. Soort van. En ik ben niet goed in kiezen. Maarja, gewoon maar doen zeggen ze dan. πŸ™‚

Drie dingen in mijn tas

– Een flesje water. Ik drink altijd water, elke dag, en neem dan ook sowieso standaard een flesje mee naar school. Gewoon heel handig.
– Portemonnee. Die probeer ik in ieder geval altijd bij me te hebben. Ik ben wel een beetje chaotisch wat dingen meenemen betreft, dus die vergeet ik zo nu en dan wel eens. Alleen maar goed, koop ik niet nog een chocoladereep om te delen met vriendinnen.
– Een babylips. Maakt opzich niet uit welke. Ik heb er nu 5 volgens mij (paars, blauw, geel, oranje, roze) en ik vind het gewoon ideaal werken. Vooral de blauwe en gele. Die andere blijven toch een beetje chemisch vind ik, haha.

Drie dingen op mijn bureau

– Make-up, nagellak, luchtjes en al die dingen. Ik heb dat echt allemaal op mijn bureau staan/liggen, gewoon handig bij elkaar.
– Sieraden. Ook al mijn sieraden liggen op mijn bureau.
– Was. Altijd als er iets gewassen is, wordt het op mijn bureau gelegd. Kan je je voorstellen dat mijn bureau niet zo lang heel erg netjes blijft? Ja? Bedankt.

Drie favoriete meubels in huis

– Mijn bed. Ik bedoel, duh. Ik slaap erin en ik houd van slapen. Ik zit erop als ik laptop, blog, lees, leer of gewoon whatsapp. En hij is zacht. Fijn ding, blij dat matrassen en dekens zijn uitgevonden.
– Keukeneilandding. Hoe heet dat? Wij hebben geen kookeiland in de keuken, maar wel een eiland waarin de kraan etc zit. En daar staan ook barkrukken bij en dat is gewoon een heerlijk plekje. Ik zit daar steeds vaker als mijn moeder aan het koken is, vind ik fijn.
– Bad. Ik had zo’n tijd dat ik echt nooit in bad zat maar ik vind het de laatste tijd weer zo ontzettend fijn! Lekker met veel schuim, filmpje erbij, chocola erbij. PERFECT.

Drie favoriete fruitsoorten

– Aardbeien! Ik vind in de zomer aardbeien zo onwijs lekker, kan ik echt van genieten! Verder niet echt want dan smaken ze nep haha. Oeh en met gesmolten chocola eromheen.
– Druiven. Daar kan ik, ook vooral in de zomer, heel veel van eten. Heel erg lekker. Echt van die door(vr)eetdingen.
– Banaan. Dit eet ik dan wel weer veel in de winter haha. Banaan smaakt gewoon goed ofzo. Ja, lekker.

Drie blogs die ik dagelijks bezoek

– Kittehscupcakes.nl De twee bloggende zusjes. Ik ga ervan uit dat jullie deze twee zussen zeker wel kennen! Ze zijn echt vrolijk en blij en ik besefte me net dat dat bijna hetzelfde is maar goed. Whatever he.
– Jenniefromtheblog.nl Aah, ik vind haar zo leuk! En haar foto’s zijn ook gewoon echt mooi en clean. Altijd originele artikelen en nu krijg ik ook sportinspiratie van haar. πŸ™‚
– Simplyemily.nl Emily dus. Door haar ben ik gaan bloggen en ik volg haar blog nog steeds met ‘veel plezier’. Dat vind ik stom klinken maar toch meen ik het. Het lijkt me echt een superleuk meisje πŸ™‚

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk

– Ik vraag me af of ik nog wat ga eten. Want het is al wel laat en ik ga zo toch slapen, maar ik heb wel honger. Lastig.
– Ik blog het fijnst als ik op de achtergrond een film aan heb staan, dus daar denk ik ook nog een soort van aan. Ik kijk The lying game, superleuke serie! Jammer dat ze moesten stoppen bij 2 seizoenen.
– Mijn fleecedeken is zooooo zacht!

Drie favoriete sporten

– First of all, ik houd niet van sporten. Dus. Favoriete sport is eten. Want eten is fijn. Dat weten we allemaal.
– Volleybal vind ik soms heel erg leuk om te doen! Op school met vrij gym enzo, deed ik vroeger heel veel met buurmeisjes.
– Turnen! Doe ik eigenlijk nooit meer, maar dat deed ik vroeger maar dat vond ik echt heel erg leuk toen! πŸ™‚

Drie dingen waar ik gelukkig van word

– Tranen van het lachen met mijn vriendinnen. Ik ben zo blij met hen! ❀
– Familie momentjes die leuk zijn, word ik blij van πŸ™‚
– Positiviteit. Van mijn eigen positiviteit, hoewel dat raar klinkt, en ook van mensen die positiviteit uitstralen.

Drie favoriete quotes

– Fall down 7 times, stand up 8.
– Smile, haters hate that. And it makes you look pretty.
– Just do it!

Drie vakantiebestemmingen

– Malta! Wij moeten voor school een trip plannen en misschien gaan een paar klasgenoten en ik naar Malta, dus dat zou geweldig zijn.
– Zeeland. Ik was vorige week in Zeeland en ik vond dat zo onwijs lekker! Heb daar echt van genoten, ik werd er echt relaxed van πŸ™‚
– Barcelona. Daar was ik een paar jaar terug en dat was absoluut een van mijn favoriete vakanties!

Drie dingen die ik dit jaar wil doen

– Naar Malta gaan. Ik hoop zo dat het door kan gaan!
– Me goed voelen, dat vind ik nu gewoon heel erg belangrijk.
– Genieten. Ik vind dat zo waanzinnig clichΓ© klinken maar zo waar. Genieten is zo fijn!

Wat een superleuke TAG was dit! Ik ben heel blij dat ik hem heb ingevuld, supertof. πŸ™‚

Welke drie quotes zijn jouw favoriete quotes?

Geef een reactie

