NEW IN: APPLEPIEPIECES.COM

image

Ik wil vandaag even een waanzinnig leuke webshop met jullie delen; www.applepiepieces.com! Ik zocht een leuk, dun armbandje en had al helemaal in mijn hoofd hoe het eruit moest zien. Toen kwam ik alleen deze site tegen en werd kiezen toch iets moeilijker 😉 Wat hebben ze op deze site veel leuke dingen! Ik ben uiteindelijk gegaan voor Cloud Nine Bangle.

image

Allereerst even over de te leuke verpakking. Het kwam binnen in een doosje met hun, overigens superleuke, logo er op. Op de site had je bij het afrekenen een optie om er een cadeauverpakking om te doen, daardoor kreeg ik deze leuke gouden ‘hoes’ erom. Oh, nog wat anders leuks, in het doosje zat een hopje 🙂

image

In deze gouden soort van hoes zat een pakje van zijdevloei, met daarin dit leuke zakje en wat gouden hartjes. Alleen al voor de verpakking zou ik wat bestellen haha 😉

image

En hierbij dat het armbandje! Ik ben er zo superblij mee! Hij is echt zilver, heeft een stevig bandje (dus niet zo’n slap bandje), en het wolkje dus in het midden. Het armbandje is heel makkelijk dicht te klikken, dat is natuurlijk ook zeker een voordeel.

Alles bij elkaar, stating the obvious, een ontzettende aanrader, deze webshop! De webshop is leuk en duidelijk, ze hebben prachtige dingen en voor prima prijsjes. Ik vind het leuk, ga zeker nog eens iets bestellen! En vandaag draag ik mijn nieuwe armbandje 🙂

www.applepiepieces.com

Wat vinden jullie van mijn nieuwe armbandje?

3 comments

  1. je mam · februari 20, 2015

    Haha, ik wist natuurlijk al dat je er blij mee bent, maar bij het lezen van je blog weet ik het helemaal zeker 🙂

  2. A Big Cup Of Me · februari 27, 2015

    Wat een ontzettend leuk armbandje!

Geef een reactie

