Black and denim is always a good idea.

Eeeen we zitten al midden in de week 🙂 Happy Wednesday Everyone! Ja, met hoofdletters. Omdat het woensdag is 🙂 Ik heb eindelijk weer een outfitpost voor jullie 🙂 Ik weet eigenlijk niet of het echt lang geleden is maar het voelt als lang geleden, hihi. Zaterdag wilde mijn broer weer foto’s met me maken en dat vond ik leuk 🙂 Ik draag gewoon een vrij simpele outfit maar ik vind het alsnog wel leuk, helemaal met kneesocks en van dat soort laarsjes. Mijn kettinkje draag ik echt dagelijks. Er was zo’n tijd dat ik helemaal verslaafd was aan statement necklaces en nu ben ik weer into van die dunne kleine 🙂

Ik had veel leuke foto’s (vond ik dan, ghehe), dus hier komen veeel foto’s 🙂 Boris vond het ook leuk om te poseren geloof ik, hihi. Oh, ik heb krullen met mijn krultang van Remington gemaakt (Magic curl wand), ik vind hem zo fijn! Ik krul echt bijna elke week mijn haar nu haha 🙂

SONY DSC  SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

H&M Blouse, skirt, kneesocks, shoes // Primark Vest // Modemusthaves Watch

 

LOVE!

One comment

  1. Zij en Stijl · februari 18, 2015

    Ik hou van die combi! Denim is always a good idea!

Geef een reactie

