Best Read Blogs, Last 30 Days

Well, hello! Ik moest nog een artikel voor vandaag schrijven en toen ik eens naar mijn statistieken keek, zag ik dat veel artikelen van de laatste tijd goed in de smaak vallen bij jullie! Het leek me leuk om de best gelezen artikelen van de laatste 30 dagen op een rijtje te zetten πŸ™‚

DSCF2774

#1 SHOPLOG H&M EN PRIMARK

Dit was een van mijn eerste shoplogs denk ik en ik had hier ook echt megaveel gekocht. Ik had toen een giftcard gewonnen van de Primark en vond het leuk om te laten zien wat ik had gekocht, blijkbaar vonden jullie dit ook. Dit is het best gelezen artikel van de maand, waarschijnlijk doordat het kleren van de H&M en van de Primark zijn. πŸ™‚

wpid-img_20150208_193534.jpg

#2 COLLECTED SHOPLOG. SOORT VAN DAN.

Ik vind het onwijs leuk dat deze ook zo hoog staat! Hij staat nog maar sinds vorige week online maar heeft de meeste reacties tot nu toe. Ik ben stiekem ook heel trots op de foto’s van deze shoplog, erg mijn best op gedaan. Dankjulliewel!

DSC_4677

#3 DINGEN DIE MEISJES HERKENNEN MET DAGELIJKS MAKE-UP GEBRUIK

Ik stond net als elke ochtend een keer mijn make-up op te doen en schoot weer eens uit met mijn mascara. Ik bedacht me dat ik toch niet de enige kon zijn die zo onhandig was, haha, dus schreef ik er een artikel over. Beviel jullie goed!

DSC_4651

#4 OUTFIT: SCHOOLSTREETGIRL

Ooh, wat baalde ik met het maken van deze post. We hadden supermooie foto’s met een nieuwe camera van mijn persoonlijke fotograaf gemaakt, toen kwamen we er eenmaal binnen achter dat meer dan driekwart van de foto’s verwijderd waren. Heel erg jammer! We besloten binnen foto’s te maken, gelukkig vonden jullie deze ook leuk.

wpid-20150202_155450.jpg

#5 MY WEEK CAPTURED. SORT OF.

Iedere week op zondag kan je van mij een artikel verwachten met een verslagje van mijn week. Deze vinden jullie meestal heel erg leuk en dat vind ik dan ook weer leuk, want dat kost natuurlijk meestal wel wat moeite. Vooral de laatste paar vonden jullie leuk om te lezen en lazen jullie dan ook enthousiast met veel πŸ™‚

wpid-fb_img_1422560233234.jpg

#6 ALL THOSE SCREENCAPTURES

Ik ben heel erg blij dat ik screencaptures met mijn telefoon kan maken en vond het leuk om die met jullie te delen. Blijkbaar vonden jullie dit ook leuk, vooral de eerste editie beviel heel goed!

wpid-snapchat-3335285442406201614.jpg

#7 WHAT TO DO ON VALENTINE’S DAY – FOR THE SINGLE LADAAAAYS

Afgelopen zaterdag was het, zoals jullie allemaal vast wel weten, valentijnsdag. Ik ben single, net als waarschijnlijk veel van mijn lezers, dus besloot ik een artikeltje te schrijven over wat leuk is om te doen op valentijnsdag. Voor meiden die het commerciΓ«le wel leuk vinden en voor meiden die het liefst in bed blijven.

#8 HOW TO FEEL BETTER WHEN YOU’RE SICK

Ik was 2 weken ziek en had geen inspiratie. Toen bedacht ik hoe ik me beter kon gaan voelen en schreef ik daarover een artikel. Goed besluit πŸ˜‰

wpid-img_20150213_143442.jpg

#9 BUDGET LOOK: VALENTINE’S DAY

Ik maakte een make-up look met bijna alleen maar budget producten. Dit vond ik echt heel erg leuk om te doen, zal ik dit soort dingen vaker doen? Het was wel een hele simpele look nu, maar als ik dit vaker doe, kan ik misschien wat meer ‘uitpakken’. πŸ˜‰

IMG_20141019_203526

#10 OUTFIT: IK BEN EEN HOUTHAKKER BERGBEKLIMMER CHICK

Ik snap echt niet waarom deze outfit in die rijtje staat. Niet omdat ik hem lelijk vind of iets dergelijks, maar ik heb deze outfit geplaatst in oktober! Heel grappig dat hij dan nog terugkomt!

Dit waren dan de 10 meest gelezen artikelen van de afgelopen dagen! Leuk om dit op een rijtje te zetten! πŸ™‚

Wat vond jij het leukste artikel?

Liefs, Manon

Geef een reactie

