My week captured. Sort of. #12

Hello pretties! Wauw, het is hier zulk mooi weer! Ik heb de laatste tijd zoveel zin in zomer, boehoe. Nog een weekje en dan is het vakantie! Heerlijk, ik heb daar echt zin in. Hoewel ik nu al vaak thuis ben haha 😉 Deze week ben ik weer begonnen met weer een paar uur naar school gaan, zo leuk om iedereen weer te zien! Woensdag was mijn zus jarig en vierde ze haar verjaardag ’s avonds. Vrijdagavond kwam er een vriendin langs, we keken naar Revenge of the bridemaids, superleuke film haha. Zaterdagavond kwam er een andere vriendin, toen vierden we ’s avonds op het balkon van mijn ouders valentijnsdag hahaha. Het kwam er op neer dat we chocola aten en helemaal slap lagen van het lachen 😉

image

Ik maakte zondag foto’s voor een shoplog waar ik superveel reacties op kreeg, zo leuk! Dankjulliewel!

image

Beste keus om deze badjas in een M te kopen. Hij zit zo fijn, heel lang en fluffy.

image

Ik heb wel een beetje een zwak voor mooie bloemen, deze vind ik ook al zo mooi!

image

Dit is echt heeeele lekkere chocola, aanrader!

image

Oef, dit was echt de best gelukte lekkerste lasagne

image

Ik kreeg een suuuperlief beterschapskaartje van een hele goeie vriend, zo lief!

image

Voor vrijdag maakte ik een valentijnslook, leuk om te doen 🙂

image

Zaterdag ging ik outfitfoto’s maken, deze vond ik zo lief!

image

First.

image

Second ^^

image

Ik maakte de kitkatbrownies van Teske, maar het ging niet helemaal goed haha, nog eens proberen met de goeie afmetingen 😉

image

Deze kregen mijn broer, zus en ik allemaal van mijn ouders. Ik vind het altijd zo zonde om ze kapot te maken haha 😉

Fijne zondag! X

2 comments

  1. stylebygina · februari 15, 2015

    Leuke foto’s! Die milka en bloemen…♥ it!

  2. robin · februari 15, 2015

    wow die kaars op de eerste foto is leuk! en jammer dat je kitkat brownies niet helemaal gelukt waren, lijken me wel lekker ;o

Geef een reactie

