Budget look | Valentine’s Day

image

Morgen is het dan zover, Valentiiiiine. Nu heb ik er persoonlijk eigenlijk helemaal niks mee, want ik heb geen vriendje haha. Toch vond ik het leuk om een simpele look, budgetproof, voor een date voor jullie te maken. Je ziet heel veel looks met rode lippen, maar persoonlijk vind ik dat echt gruwelijk lelijk staan haha, dus mijn ogen zijn wat donkerder aangezet. Aangezien het meeste budgetproof is en het simpel is, heeft het wat weg van mijn everyday look (klik).

image

Let’s start!  Ik begin met een laagje van dagcrème van Etos. (Alle gebruikte producten zet ik onderaan dit artikel!). Daarna gebruik ik een concealerstick onder m’n ogen en op mijn neus. Wel een flinke laag onder mijn ogen, omdat ik gigawallen heb omdat ik nog steeds niet helemaal beter ben. Vervolgens krul ik mijn wimpers met een (suprise) krultang en doe het eerste laagje mascara op mijn wimpers.  Daarna doe ik wat blush op wangen, om een gezond kleurtje te krijgen. Tijd voor m’n ogen; eerst natuurlijk oogschaduwbasis. Daarna smeer ik een zilverkleurige mousse oogschaduw over mijn hele ooglid, een donkerbruine oogschaduw in mijn crease en aan de buitenkant van het bewegend ooglid en een lichtroze kleur meer naar de binnenkant van het bewegend ooglid. Vervolgens smeer ik de tweede laag mascara op m’n wimpers. Boven en onder trouwens, ik snap echt niet waarom sommige mensen alleen mascara op hun bovenste wimpers gebruiken, why? Ik doe nog wat wit oogpotlood in m’n ooghoek, hydraterende babylips op mijn lippen, draai wat losse krullen in mijn haar en that’s it!  Wat vinden jullie van deze simpele look?

Wat zijn jullie plannen voor morgen?

image

Products used:
– Etos hydraterende dagcreme
– Etos concealerstick 001
– Etos max volume 24H mascara
– Trucco one blush rose
– Yves rocher velvet mousse
– Max&More make-up Nude
– Etos eyeshadow underbase
– Miss sporty pump up extra lash mascara
– Essence kajal pencil 04
– Maybelline babylips intensive care

 

Volg je me al op Bloglovin’(hier)? Vind ik leuk!

Geef een reactie

