Collected shoplog! Soort van dan.

image

Goodmorning on this beautiful day! Oke, misschien regent het wel heel erg hard nu, maar ehm: It’s the thought that counts, right? Ik heb de afgelopen paar weken wat dingen binnen gekregen, gekocht en cadeau gekregen. En onwijs leuke dingen ook, vind ik! Van heel veel verschillende winkels, dus kijk snel verder! πŸ™‚

image

Zara – €9,99 (Sale)

Ik ging even de stad in om voor een armbandje te kijken, ook wilde ik graag een spijkerbroek. Toen ik bij de Zara kwam zag ik al snel deze leuke, groene broek. Hij is superstretchy, zit dus heel lekker. En hij is dus groen. Pretty!

image

Zara – €25,99

Mijn oude, favoriete spijkerbroek die ik al een paar jaar heb (en overigens nog steeds heel goed pas, yeah :)) kreeg een gat vlakbij het kruis. Aangezien me dat enigzins awkward leek als dat gat in gezelschap een keer scheurde, heb ik maar een nieuwe gekocht. Ook deze heeft heel veel stretch. De wassing is wel iets donkerder, maar gelukkig wel met een lichtere soort ‘vlek’.

image

Sarenza.nl €44,80

Ik had al een tijdje dat ik heel graag zwarte all stars wilde. Sarenza is natuurlijk een prima site, die bovendien nog klantvriendelijk is en ze hadden die dag (?) een actie; de prijs was nu €44,80 ipv €56,80 een paar dagen later. Toen ik ze besteld had en ze na een paar dagen binnen kwamen, was ik uiteraard blij, alleen toen bleek dat ze maat 36 ipv 39 opgestuurd hadden iets minder. Gelukkig waren ze supervriendelijk en behulpzaam en kreeg ik alsnog de goeie maat voor hetzelfde bedrag opgestuurd. Nogmaals bedankt Sarenza!

image

Linkerarmbandje: BoetiekjeΒ  Rechterarmbandje: Zag.com

Deze twee supermooie armbandjes kreeg ik cadeau van mijn ouders. Vooral het veertje vind ik onwijs leuk!

image

Modemusthaves.com €25,-

Mijn volgers die me al wat langer volgen, weten dat ik heel veel skaterskirts bezit en dus ook draag. Toen ik deze tegenkwam, vond ik hem meteen heel erg leuk! Het materiaalΒ  heeft een soort kleine gaatjes, vallen niet heel erg op, en er zitten gouden veren op het rokje. Hij valt bovendien iets langer, is ook wel eens handig. Heel mooi!

image

Boetiekje €3,95

Deze kaars, ja het is een kaars, zag ik bij een boetiekje en ik vond hem zo leuk! Hij is best groot en ik denk ook niet dat ik hem uberhaupt ga branden haha, maar heel gaaf!

image

Hema €1,- (sale)

Er is momenteel een actie bij de Hema, alle oorbellen voor 1€, armbanden voor 2€ en kettinkjes voor 3€. Ik koos voor deze oorbellen. Ik heb al heel lang geen hangende oorbellen meer gekocht en voor deze prijs vond ik ze mooi.

image

Hema.€3,- (sale)

Dit is echt de perfecte dunne statementnecklace en dat voor maar 3 euro. Hij is een soort rosegoud, met een zwart/paarse stenen. Gorgeous!

image

Iciparis webshop €60,.. (online)

Yum, dit luchtje ruikt zo lekker! Ik doe het meestal maar met goedkope luchtjes, omdat ik het niet waard vind mijn geld aan dure luchtjes uit te geven, maar nu ik giftcards had greep ik mijn kans. Haha. Ik denk dat ik het anders ook nog wel had gedaan, echt heerlijk! Dolce van Dolce&Gabbana

image

Bol.com

Dit boek kreeg ik van mijn beste vriendin cadeau, wat is het een leuk boek! Heel ‘speels’ geschreven, ik kan me persoonlijk ook helemaal inleven in de blunders van de hoofdpersoon. Girl online is geschreven door Zoe Sugg. Dankjewel Christa!

Dit was het weer, ik ben met alles heel erg blij πŸ™‚ Fijne dag verder allemaal! :*

xo

Volg je me al op Bloglovin en Instagram? Vind ik leuk!

19 comments

  1. Ellemieke · februari 9, 2015

    Leuke spulletjes, je all stars zijn erg mooi!

  2. A Big Cup Of Me · februari 9, 2015

    Wat een leuke spulletjes! Vooral het rokje, geweldig!

  3. svenja · februari 9, 2015

    Wat een hoop prachtige items heb je er bij! Ik ben helemaal verliefd op je zilveren armbandjes en te schattige rokje ❀

  4. Tedje · februari 9, 2015

    Leuke dingetjes heb je allemaal gekocht!

  5. Christa · februari 9, 2015

    Graag gedaan poepie😘 Oehh die armbandjes!😍😍

  6. judith · februari 9, 2015

    Ik vind dat rokje leuk! :O
    X judith

  7. dramaqueen9222 · februari 9, 2015

    Wat een onwijs leuk rokje! Ik wil Girl Online ook nog wel lezen. X

  8. annaxsophie · februari 10, 2015

    love the candle! xo http://www.annaxsophie.com

  9. Wow wat leuk allemaal! Het allerleukste vind ik het rokje… of toch de kaars? πŸ˜‰

  10. Lysanne · februari 11, 2015

    Wat een super leuk rokje!

  11. Pingback: Best Read Blogs, Last 30 Days | Blonde Notebook

Geef een reactie

