My week captured. Sort of. #11

Wauw, het is alweer zondag! Ging snel, hoewel ik eigenlijk de hele week in bed en op de bank het doorgebracht. Haha, heb ik niet zo vaak dat het dan snel gaat. Ik laat jullie zien wat ik doe als ik ziek thuis ben, wat ik doe als ik een nacht wakker moet blijven en 2 cadeautjes die ik heb gekregen.

image

Boris kwam met me knuffelen, hij wilde me troosten haha 🙂

image

Maskertjes van Dr. Van der Hoog zijn zo fijn!

image

Dit zag ik bij de Hema, hoe leuk ziet dit eruit? Allemaal laagjes om iets van te maken, een cake oid.

image

Wat vinden jullie van deze outfit? Probeerseltje, maar ik weet niet wat ik ervan vind.

image

Ontbijt op bed met glee 🙂

image

Hmm, een heerlijke bagel van Bagels&Beans!

image

Dit stuurde mijn beste vriendin, was een sneakpeak van een cadeautje. Ik raadde al wat het was, het boek Girl online van Zoe Sugg! Zo leuk!

image

Lovely!

image

Ik moest de hele nacht wakker blijven voor een onderzoek (Slaapeeg, voor iemand die weet wat het is. Het is een te lang verhaal om hier te typen, maar als iemand benieuwd is mag je gerust mailen naar: blondenotebook@hotmail.com!), maar rond 2 uur had ik zo verschrikkelijke honger dat ik er een pizza in heb gegooid haha. Ik speelde hier een potje ligretto met mijn moeder.

image

We maakten ook stempels van aardappels haha, leuk om te doen!

image

Dit was het resultaat! Valt nog tegen om nette randjes te maken!

image

Ook deed ik yoga haha, en ging ik ramen wassen. :’)

image

Verfen deed ik met mijn vader. 🙂

image

En opmaken met m’n zus, toen was het half 7 ongeveer. Zo lief, ze zijn allemaal vroeg uit hun bed gegaan of een paar uur wakker gebleven voor mij. ❤

image

Bananenpannekoekjes maken in mijn onesie.

image

Supermooi armbandje wat ik van mijn ouders heb gekregen!

image

Boris is bang voor de stofzuiger haha. Dus sprong hij in de vensterbank. :’)

image

Toch maar even weg, dit was mijn outfit. Ik vind dit heel leuk! 🙂

image

Zaterdag heeft papa een tosti en smoothie voor me gemaakt, heel lekker! Ondertussen keek ik nog meer glee. Ik ben ondertussen bij seizoen 5, ik vond aflevering 13 zo mooi! Super serie! 🙂

image

Mijn muur is aaaf! Ik vind het echt heel leuk geworden 🙂

image

Ik maakte zaterdag ook een nagellak boekje, waarin ik al mijn nagellak stipte en de naam erbij schreef. Vond ik echt te leuk om te doen. 😉

Zie, nog een best boeiende week, ondanks dat ik zie was. 😉 Fijne zondag!

Xo

Volg je me al op Bloglovin? Zou ik leuk vinden!

One comment

  1. BeautyblogLaura · februari 8, 2015

    Leuke foto’s xx

Geef een reactie

