How to feel better when you’re sick

Hoi leuke lezers! Bweh, ik ben al ziek vanaf afgelopen zaterdag en ik word er helemaal gek van. Ik ben zo moe dat ik alweer een woensdag over heb geslagen. Afgelopen woensdag had ik op de een of andere manier wel weer een top in bezoekers en ik vraag me heel erg af waarom haha. :’) Ik wilde toch een blog schrijven, vandaar een blog over dingen die me wel blij maken tijdens ziek zijn. Misschien hebben andere meiden die ziek zijn hier ook nog wat aan! πŸ™‚ Lees snel verder..

β€’ Eindelijk al die series kijken die je nog moest kijken, maar waar je geen tijd voor had.

β€’ Veel chocola eten. Want je hebt gewoon een reden nu πŸ™‚

β€’ Ben je ook zo iemand die te weinig water drinkt? Nooow is the time to change that. Leg gewoon een flesje naast je neer, als je ziek bent, heb je meestal meer dorst.

β€’ Pik een plaatsje in in je ouders’ bed. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar mijn eigen bed ligt lang niet zo lekker ^^

β€’ Van die lieeeve berichtjes van vrienden en vriendinnen.

β€’ Zon zien schijnen vanuit bed. Of de regen zien en blij zijn dat je niet hoeft te fietsen πŸ˜‰

β€’ Online shoppen! Ik heb echt superveel gekocht de laatste tijd, makes me happy. Shoplog komt eraan!

β€’ Babylips is je beste vriend! Droge lippen zijn beroeeerd, maar babylips helpen echt zo! Als je die nog niet bezit, zeker een aanrader!

β€’ Blogjes lezen waar je normaal geen tijd voor hebt, heel veel blogs zijn vol met positiviteit waardoor je je snel beter voelt.

β€’ Net als het volgende punt: Youtube filmpjes. Er zijn veel youtube filmpjes waardoor je je snel beter voelt. Denk aan de filmpjes van Bethany Mota, Joe Sugg, Zoella, Furtjuh, Marije etc. Ze zijn meestal echt leuk ge-edit en vooral Joe en Rutger (Furtjuh) zijn echt grappig!

Ik hoop dat jullie je snel weer beter voelen als je ziek bent!
Fijne dag! Xo

3 comments

  1. Saskia | Former Parades · februari 6, 2015

    Handig, dit!! Ik was de afgelopen dagen ziek, dus had dit eigenlijk wat eerder moeten weten haha! Ik ben wel iemand die chronisch te weinig drinkt, dus dat flesje water ga ik wel echt onthouden! En series heb ik inderdaad allemaal gekeken, hihi. Heeeel fijn! πŸ™‚

    β™₯β™₯β™₯ Saskia

  2. Bettie · februari 7, 2015

    Ik ga ook altijd series kijken in bed als ik ziek ben. Dan heb ik eindelijk tijd om alles achter elkaar te kunnen zien.

  3. Pingback: Best Read Blogs, Last 30 Days | Blonde Notebook

Geef een reactie

