TAG: Me time

image

Hoihoi, op deze zonnige maandag! šŸ™‚ Hier is het in ieder geval zonnig haha šŸ˜‰ Enige nadeel is dat ik ziek ben. Dus ik heb veel Me time nu, ideaal moment om deze tag in te vullen! Hij is officieel van Essie Button.

Wat kijk je of lees je tijdens me time?
Ik kijk heel veel series, een absoluut favoriet van nu is Glee. Verder vond ik Gossip Girl heel erg leuk, jammer dat dat is afgelopen! Ik ben weer helemaal opnieuw met Glee begonnen een paar weken geleden en ben nu aan het eind van seizoen 4. #Addicted. Ik lees niet zoveel, ik lees meer als ik me echt goed voel haha, maar ik ben bezig in de Divergent serie.

Wat draag je tijdens me-time? #nobra
Haha. Ik draag gewoon iets wat chill zit. Of gewoon een jeans met trui en als ik me niet goed voel een joggingbroek/pyama/onesieeee.

Wat zijn je favoriete beautyproducten om tijdens me time te gebruiken?
Dagcreme vind ik wel fijn. Verder helpt mascara ook als ik per se door moet. En maskertjes! Ik gebruik ze bijna nooit, maar oh wat zijn ze heerlijk! Ik heb niet echt een favoriet. Een absoluut favoriet is de blauwe babylips! Oh, en boddybutter van de H&M.

Wat is momenteel je favoriete nagellak?
In de winter draag ik bijna geen nagellak. Op mijn handen meestal gewoon een basecoat, zo’n doorzichtige, en op mijn voeten draag ik nu een bordeauxrode kleur van Etos eigen merk.

Wat drink je en eet je tijdens me time?
Ik drink heel veel water, eigenlijk sowieso altijd. Dus dat verandert niet met me time. Ik eet chocola haha. Ja, echt meisje.
Wat is momenteel je favoriete kaars?
Ik houd van de geur van vanillekaarsen, maar waarvan? Geen idee!

Ga je wel eens de deur uit tijdens me time?
Ja, tuurlijk. Moet soms gebeuren he. Alleen als ik echt ziek ben niet.

Ga je wel eens alleen naar de film?
Nee. Ik ga sowieso echt nooit naar de bioscoop! Ik heb een ideaal programma, xbmc, waar alle films wel in staan.

Favoriete webshop?
Sarenza en H&M

Heb je nog iets toe te voegen?
Iedereen heeft me time nodig, dus geniet er gewoon soms van!

Liefs! Xo

One comment

  1. svenja · februari 8, 2015

    Wat een heerlijke tag om te lezen! Me time is zo fijn ā¤ En hmm ik ben ook dol op de geur van vanille, echt een ultieme winter geur!

Geef een reactie

