My week captured. Sort of. #10

Poepoe, dit was een volle week! Ik had deze week namelijk toetsweek. Heel veel geleerd dus. Tussendoor nog wel leuke bestellingen binnen gekregen, ook nog naar de stad geweest gezellig. Zaterdag had ik een heerlijk chill dagje met een wat minder fijn einde helaas. Kijk snel verder! xo

image

De eerste toets was een herkansing. Ik deed nederlands over en deze lijst was een van de veeeele dingen die ik daarvoor moest leren. Ik had een 58! Nog niet heel hoog natuurlijk, maar ik had eerst een 47 dus ja.

image

Vol goede moed!

image

Giftcard, yay.

image

Ik houd zoveel van rozen, zo triest als ze dan ‘dood’ gaan.

image

Yay, mn bestelde all stars kwamen binnen! Bleek dat ze maat 36 hadden opgestuurd in plaats van 39 😦

image

Boris had heel veel klitten, dus hij moest weer naar de trimster. Er ging heel veel af!

image

Haha, raar beest. Zo knuffelt hij heel vaak.

image

. Filo heb ik ook terug, 68. Daar ben ik onwijs blij mee!

image

Krullies.

image

Haar haar! Amber Fillerup heet ze geloof ik. Beste insta account!

image

Ohmy.

image

Chinees!

image

Dit zie je heel vaak op insta, dus dat ging ik uitproberen haha.

image

Tosti met chocopasta en banaan. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. 😉

image

Yeeees, goeie maat! Ik zet zsm een shoplog online van alle spullen die ik heb gekregen en gekocht deze week!

image

Nieuwe fotolijstjes gevuld, love this!

image

Zaterdag outfit. Ik ben helaas weer flauwgevallen rond 3 uur, dus de rest van de dag was niet echt fijn. 😦 Hopen dat ik me snel beter voel!

Fijne zondag, ik rust uit! 🙂 Liefs!

Geef een reactie

