Ben ik weer!

image

Hoi! Ik heb het gevoel dat ik weken niet geblogd heb, terwijl ik naar 1 dagje over heb geslagen. Heel raar haha. Ik ben echt heel druk, ik heb namelijk toetsweek. Nu kan je het in een toetsweek natuurlijk zo druk maken als je wilt, maar aangezien mijn cijfers meestal niet echt om van te juichen zijn, moet ik flink veel doen. Dat is dan ook de reden waarom ik een dagje over heb geslagen. En wauw, het is veel. Ik denk bij elke toets die ik moet leren weer dat ik nog nooit zoveel onzin heb geleerd haha. En dat ik het papier op maak met alle mogelijke samenvattingen die ik uitprint. :’) Ik neem ook echt veel te veel pauzes en denk om de 5 minuten ‘help’. Verder eet ik weer  heerlijk veel chocola, en kijk ik in die pauzes glee. Fijn. Ik ben nu bij seizoen 4 en ik vind het leuk. Nou, ik kijk nog even een stukje glee en dan ga ik weer hard verder met leren. Bah.

Liefs!

Wat doen jullie de afgelopen paar dagen?

One comment

  1. Ellemieke · januari 30, 2015

    Dat gevoel heb ik soms ook, dat ik maanden niet heb geblogd terwijl het dan eigenlijk maar een weekje is, oepsie.

Geef een reactie

