Dingen die meisjes herkennen met dagelijks make-up

DSC_4677

Toen ik eergisteren make-up opdeed, bedacht ik wat ik eigenlijk allemaal deed ondertussen. Nu denk ik datย  veel van jullie deze kleine dingen wel herkennen, dus die wil ik even met jullie delen ๐Ÿ™‚

Mond open
Deze komt natuurlijk heel vaak voorbij, maar bij mascara, rouge, bronzer etc gaat mijn mond zo snel open! Heel vreemd haha, ik lach mezelf ook elke keer uit. Wel leuk ’s ochtends. ๐Ÿ™‚

Filmpje/Youtube
Ook al heb ik alleen maar dagcreme, mascara en concealer op, ik heb bijna altijd of muziek of een filmpje aan. Stel je voor dat je niks te doen hebt ondertussen.

Rouge te goed aangezet
Als ik mijn make-up aanbreng, is het altijd nog donker en mijn lamp is nou niet heel goed. Ik heb iets te vaak dat ik beneden kom en dat ik dan erop word gewezen dat mijn wangen ietsje te rood zijn :’)

Waaaaarom
Elke ochtend denk ik: ‘Aah, gewoon een keertje niet anders?’ en doe ik het toch. Nee, ik ga niet zonder make-up de deur uit. En ik zie niet in wat daar mis mee is. ๐Ÿ™‚

Mascara in mijn haar en wenkbrauwen
Aaaalways. Als ik mijn mascara opdoe zit het sowieso onder m’n ogen. Ook heb ik vrij lange wimpers, dus 1 keer knipperen en het zit onder m’n wenkbrauwen. Verder heb ik vrij vaak dat er een lok haar voor mijn ogen valt. Je snapt wel wat er dan gebeurt natuurlijk :’)

Hoeveel van deze dingen herkennen jullie?

4 comments

  1. Saskia | Former Parades · januari 27, 2015

    Hahah superleuk!! Mascara in je haar herken ik maar al te goed. Rouge gebruik ik niet, dus daar heb ik gelukkig geen last van haha!

    XXX Saskia

  2. BeautyblogLaura · januari 27, 2015

    HAhaha zo herkenbaar! xx

  3. Rianne · januari 29, 2015

    Haha jaaa die eerste! Altijd!

  4. Pingback: Best Read Blogs, Last 30 Days | Blonde Notebook

Geef een reactie

